[:kk][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы” headline=”Көп тілді білім беру” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту (CLIL), үш тілді білім беруді енгізудегі қиыншылықтарға жауап ретінде: мұғалімдердің тәжірибесі мен сын-тегеуріндері
Арна Бекенова
/Қазақ Агротехникалық университеті, Қазақстан/
pdf

«Қазақтан тарихы» пәнін қазақ тілінде (Т2) оқытудың артықшылықтары мен қиындықтары
Зухра Шегенова
/ Білім беру бағдарламалары орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері», Қазақстан/

pdf


Ауыл мектертерінде ағылшын тілін оқыту: қиындықтары мен мүмкіндіктері
Райхан Саниязова
/ Е.П.Рыков атындағы орта мектебі, Қатон-Қарағай ауылы, Шығыс- қазақстан облысы/
pdf

Назарбаев Зияткерлік мектептерінде үштілді білім беру саясатын жүзеге асыру процесін зерттеу
Арайлым Мағзұмова
/ Білім беру бағдарламалары орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
pdf

Қазақстандағы мемлекеттік жоғары оқу орындарының біріндегі студенттердің үштілді оқу бағдарламалары аясындағы оқыту мен оқу үрдістері туралы ойлары
Мария Бекова
/ Назарбаев Университеті, Қазақстан/
pdf

Қазақ трансұлттық мультисауаттылық: оқыту қауымдастықтарын қалыптастырудағы ұрпақтардың байланысы
Нэтти Боивин
/ Назарбаев Университеті, Қазақстан/
pdf

Көптілді компетенциялардың дамыту жолдары: Еуропа тәжірибесі
Асем Амантай, Әйгерім Мырзабаева
/ Назарбаев Университеті, Қазақстан/
pdf

Білім берудегі көптілділік: идеологиялардың өзгеруі
Ақмарал Қарабай
/ Назарбаев Университеті, Қазақстан/
pdf

Сауаттылықтағы алшақтау: көптілді білім берудің зардаптары
Жұлдыз Смагулова, Әлия Жақұпова
/ KIMEP, Қазақстан/
pdf

[:ru][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII Международная научно-практическая конференция” headline=”Полиязычное образование” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

Предметно-языковое интегрированное обучение (CLIL), как ответ на внедрение трехъязычного образования: мнение, практика и вызовы учителей
Арна Бекенова
/Казахский Агротехнический Университет, Казахстан/
pdf

Преимущества и недостатки преподавания предмета «История Казахстана» на казахском языке (Я2)
Зухра Шегенова
/ Центр образовательных программ, АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы», Казахстан/

pdf


Обучение английскому языку в сельской школе: проблемы и перспективы
Райхан Саниязова
/ Средняя школа имени Е.П.Рыкова села Катон-Карагай, Восточно-Казахстанская область/
pdf

Исследование процесса реализации трехъязычного образования в Назарбаев Интеллектуальных школах
Арайлым Магзумова
/ Центр образовательных программ, АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы», Казахстан/
pdf

Мнение учащихся о процессе преподавания и обучения в рамках трехъязычных образовательных программ в одном из казахстанских государственных вузов
Мария Бекова
/ Назарбаев Университет, Казахстан/
pdf

Казахская транснациональная мультиграмотность: связь поколений в построении обучающих сообществ
Нэтти Боивин
/ Назарбаев Университет, Казахстан/
pdf

Пути развития полиязычной компетенции с точки зрения европейской перспективы
Асем Амантай, Айгерим Мырзабаева
/ Назарбаев Университет, Казахстан/
pdf

Полиязычие в образовании: изменение идеологий
Акмарал Карабай
/ Назарбаев Университет, Казахстан/
pdf

Разрыв в грамотности: последствия для полиязычного образования
Жулдыз Смагулова, Алия Жакупова
/ KIMEP, Казахстан/
pdf

[:en][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII NIS International Research-to-Practice Conference” headline=”Multilingual Education” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

Content and Language Integrated Learning (CLIL) as a response to the implementation of trilingual education: teachers’ perceptions, practices, and challenges
Arna Bekenova
/Kazakhstan Agrotechnical University, Kazakhstan/
pdf

Advantages and disadvantages in teaching History of Kazakhstan in Kazakh (L2)
Zukhra Shegenova
/ Centre for Educational Programmes, Nazarbayev Intellectual Schools, Kazakhstan/

pdf


Teaching English in a village school: problems and prospects
Raikhan Saniyazova
/ Rykova Middle School, Katon-Karagay, East Kazakhstan Oblast, Kazakhstan/
pdf

Mind the gap: towards an understanding of the implementation process of Trilingual Education Policy at the Nazarbayev Intellectual Schools
Arailym Magazumova
/ Centre for Educational Programmes, Nazarbayev Intellectual Schools, Kazakhstan/
pdf

Students’ perceptions of teaching and learning process within trilingual educational programs of study in one Kazakhstani state university
Mariya Bekova
/ Nazarbayev University, Kazakhstan/
pdf

Kazakh transnational multiliteracy – building intergenerational communities of learning
Nettie Boivin
/ Nazarbayev University, Kazakhstan/
pdf

Ways of developing plurilingual competence from the European Perspective
Assem Amantay, Aigerim Myrzabayeva
/ Nazarbayev University, Kazakhstan/
pdf

Multilingualism in education: changing ideologies
Akmaral Karabai
/ Nazarbayev University, Kazakhstan/
pdf

Literacy gap: implications for multilingual education
Zhuldyz Smagulova, Aliya Zhakupova
/ KIMEP, Kazakhstan/
pdf

[:]