[:kk][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”NIS Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы” headline=”Жүзден жүйрік спикерлер” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

https://conf.nis.edu.kz/wp-content/uploads/2016/10/Gunter-Maris.png
Баяндамашылар

Гунтер Марис

Гюнтер Марис Амстердам Университетінде психологиялық әдістемелер бойынша профессор және CITO-да (Нидерланд) басты ғылыми қызметкері.

Марис Неймеген Университетінде математикалық психология бойынша доктор дәрежесін және Левенский Университетінде психологиялық теориясы бойынша магистр дәрежесін алды. Оның ғылыми мақсаттары ресми оқу теориясы және жеке ерекшіліктерге, сонымен қатар осындай теорияларды бағалау үшін статистикалық әдістерді қолдануға бағыталған. Маристың жұмыстары атақты ғылыми (мысалы, Ғылым – Science), психология (мысалы, Психологиялық шолу – Psychological Review), психометрия (мысалы, Психометрика – Psychometrika) журналдарында кеңінен жарияланды.


VIII Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы, 27-28 қазан 2016 ж.: Пленарлық отырыстағы баяндама

Күнделікті оқыту процесін жаңа технологиялар арқылы қадағалау

Интернетке қосылған компьютерлердің кең таралуына байланысты мектептерде әр бір баланың орындаған тапсырма жауабын тіркеуге мүмкіндік бар. Оқулықтардағы ақпараттар ашық болуда және мәліметтер базасында орталықтандырылып сақталуда. Тарихта алғаш рет үдірісте оқу мүмкін болуда және осындай оқытуды қалай жүзеге асырылуы туралы сұрақты шешуге кірісуіміз қажет. Бұл екі маңызды алғышарттар жеке оқушылырдың қажеттіліктерін білім беруге бейімделу үшін керек. Білім беру өлшеуіштері саласында, психологиялық білім беру әдебиеттерінде оқыту қалай жүзеге асырылатыны туралы ресми теория берілмейді. Оқу нәтижесі (білім берудегі кең ауқымды тестілеуі ) туралы, оқытудың жасанды (шағын көлемді эксперименттер арқылы) тапсырмалары туралы көптеген ақпараттар бар, алайда біз әлі де осы қорытындыларды жан-жақты қамтитын теориядан алыспыз. Бұл презентацияда мен жан-жақты қарастырылған теорияның кейбіріне тоқталып кетемін.

pdf

[:ru][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”NIS Международная научно-практическая конференция” headline=”Инноваторы в образовании” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

https://conf.nis.edu.kz/wp-content/uploads/2016/10/Gunter-Maris.png
Спикеры

Гунтер Марис

Гюнтер Марис является профессором по психологическим методам в Университете Амстердама и главным научным сотрудником СИТО в Нидерландах.

Марис имеет докторскую степень в математической психологии Университет Неймегена и степень магистра в области теоретической психологии Левенского Университета. Его научные интересы фокусируется на формальных теориях обучения и индивидуальных различиях, а также на статистических методах для оценки таких теорий. Марис широко публиковался в престижных научных журналах (например, Наука – Science), журналах по психологии (например, Психологический обзор – Psychological Review), и журналах по психометрии (например, Психометрика – Psychometrika).


VIII Международная научно-практическая конференция, 27-28 октября 2016 г.: Выступление на пленарном заседании

Отслеживание ежедневного процесса обучения с помощью новых технологий

С распространением доступности компьютеров с широкополосным доступом в Интернет в школах становится возможным зарегистрировать каждый ответ на каждое задание, которое ребенок пытается выполнить в школе. Информация, которая была когда-то заключена в учебниках становится открытой, и может централизованно храниться в базе данных. Буквально впервые в истории становится возможным обучаться в процессе, и приступить к решению вопроса о том, как происходит такое обучение. Это две важные предпосылки для адаптации образования к потребностям отдельных учащихся. Ни литература в области образовательных измерений, ни психологическая образовательная литература не предоставляет соответствующие формальные теории того, как происходит обучение. Существует множество подробной информации о результатах обучения (через крупномасштабное образовательное тестирование), а также об искусственных задачах обучения (через мелкомасштабные эксперименты), но мы все еще далеки от всеобъемлющей теории, охватывающей все эти выводы. В этой презентации я обозначу некоторые контуры такой всеобъемлющей теории.

pdf

[:en][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”NIS International Research-to-Practice Conference” headline=”Inspirational Speakers” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

https://conf.nis.edu.kz/wp-content/uploads/2016/10/Gunter-Maris.png
Keynote Speakers

Gunter Maris

Gunter Maris is full professor of psychological methods at the
University of Amsterdam and principal research scientist at CITO, both
in the Netherlands.

Maris holds a Phd in mathematical psychology from the University of Nijmegen and a Masters degree in theoretical psychology from the University of Leuven. His research interests focuses on formal theories of learning and individual differences, and statistical methods to evaluate such theories. Maris has published widely in top tier
journals in science in general (e.g., Science), in psychology (e.g., Psychological Review), and psychometrics (e.g., Psychometrika).


VIII NIS International Conference, 27-28 October 2016: Keynote Speech

Learning as it happens – Learning how it happens

With the increased availability of computers with broadband internet connections in schools it becomes possible to register every response to every excercise a child attempts during his or her school career, for every child. Information that was once locked into excercise books becomes unlocked, and can be centrally stored in a data base. Literally for the first time in history it becomes possible to study learning as it happens, and start to address the question of how it happens. Both of these are important prerequisites for adapting education to the needs of individual learners. Neither the educational measurement literature nor the psychological literature related to learning offer appropriate formal theories for how learning happens. There is a wealth of detailed information on the outcomes of learning (through large scale educational testing), and on artificial learning tasks (through small-scale experiments), but we are still far from a comprehensive theory encompassing all of these findings. In this presentation, Prof. Maris will outline some contours of such a comprehensive theory.

pdf

[:]