[:kk][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы” headline=”Білім берудегі көшбасшылық” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

Жаңа кезеңдегі мектепті басқарудың функционалды құрамы қалай өзгерді?
Сәуле Ахметбекова
/ Педагогикалық шеберлік орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
pdf

Білім берудегі көшбасшылықты дамыту Қазақстандағы енгізіліп жатқан халықаралық саясаттарға қалай үлес қосуы мүмкін?
Гүлмира Қаппасова
/ Аксу қ. №2 орта мектебі, Павлодар облысы, Қазақстан/

pdf


Ауыл мектептері директорларының көшбасшылық және басқару дағдылары
Әсел Бекина
/ Кенжекөл мектебі, Павлодар облысы, Қазақстан/

pdf


Шекарадан асып түсу: VUCA әлемде өзгерістерді басқару(өзгермелі, тансық, күрделі, екі мәнді)
Питер Мехисто
/ Лондон университеттік колледжі, Ұлыбритания/

pdf


[:ru][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII Международная научно-практическая конференция” headline=”Лидерство в области образования” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

Внутришкольный контроль
Толыкбаева Г.Н. и Калдарова К.И
pdf
Насыгазы Болат, Департамент исследований

Насыгазы Болат

pdf


Тамыз кеңесі
Абуов Ж.С

pdf


Вьюшкова Е.А. и Бейсембинова А

pdf


Макышева А.Д. и Маторина Е.А

pdf


[:en][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII NIS International Research-to-Practice Conference” headline=”Leadership in Education” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

How the functional composition of school administrative teams is changing
Saule Akhmetbekova
/ Centre of Excellence, Nazarbayev Intellectual Schools, Kazakhstan/
pdf

How can educational leadership development contribute to the implementation of international policies in Kazakhstan?
Gulmira Kappasova
/ Middle School No. 2, Aksu, Pavlodar Oblast, Kazakhstan/

pdf


A case study of headteachers’ leadership and management of rural schools in Kazakhstan
Assel Bekina
/ Kenzhekol School, Pavlodar, Pavlodar Oblast, Kazakhstan/

pdf


Transcending limits: Managing change in a VUCA world
Peeter Mehisto
/ University College London, United Kingdom/

pdf


[:]