[:kk][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”4649″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”NIS Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы” headline=”Жүзден жүйрік спикерлер” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]
Тан Ун Сең
Осыдан бұрын профессор Тан сол институтта мұғалімдерді дайындау департаментінің деканы ретінде қызмет атқарып, ұлттық және халықаралық деңгейде педагогиканы дамытудағы маңызды саты болып табылатын «ХХІ ғасыр педагогтарын дайындау» бастамасы шеңберіндегі жұмысты басқарған болатын. Ол Гарвард Жоғары білім беру мектебі әзірлеген «Білім беру саласындағы жаһандық инновациялар» бастамасының шеңберінде Сингапур тобының басшысы, сонымен қатар, Дүниежүзілік ғылыми-педагогикалық зерттеулер қауымдастығы (WERA) аясында өткізілетін «Педагогтарды дайындау саласындағы халықаралық зерттеулер желісі» конференциясының ұйымдастырушысы болып табылады. Тан мырза сингапурлық Әлеуметтік және гуманитарлық зерттеулер жөніндегі Сараптамалық комиссия мүшесі және Ұлттық білім беру институтының Зерттеу қорының төрағасы болып табылады. Профессор Тан Сингапурдың Ғылыми-педагогикалық зерттеулер қауымдастығының президенті (ERAS, 2005-2008) және Азия-Тынық мұхиттық ғылыми-педагогикалық зерттеулер қауымдастығының (APERA, 2008-2010) президенті лауазымында, сондай-ақ, ол Когнитивтік білім беру және психология халықаралық қауымдастығының (IACEP, 2008-2011) вице-президенті (Азия және Океания) лауазымында қызмет атқарды. Ол Sprinter баспасы шығаратын Білім беру саласындағы саясат пен тәжірибені ғылыми зерттеу журналының бас редакторы, сондай-ақ, Routledge баспасы шығаратын «Азия және Океаниядағы білім беру» журналының бас редакторы болып табылады. Сонымен қатар, профессор Тан «NIE International» Ұлттық білім беру институтының директорлар кеңесінің және Сингапурлық Қытай тілі орталығы (SCCL) директорлар кеңесінің мүшесі болып табылады. Оның зерттеу салаларына мұғалімдерді дайындау, когнитивтік психология және проблемаға бейімделген білім алу тақырыптары жатады және ол осы еңбектері үшін халықаралық деңгейде танымал болды. Профессор Тан «Білімге негізделген экономика инновациялары» жобасын ортақтасып әзірлегені үшін Премьер-министр канцеляриясы ұйымдастырған Innovator Award от Enterprise Challenge (TEC) премиясының «Новаторлық конкурстық жоба» санатында жеңіске жетті. 2014 жылы Ұлттық мейрам күні Сингапур Республикасының президенті профессор Танды білім саласына сіңірген еңбегі мен жетістіктері үшін Күміс медальмен марапаттады. Профессор Америка Құрама Штаттары, Еуропа, Аустралия, Жаңа Зеландия, Жапония, Оңтүстік Корея, Қытай, Гонконг, БАӘ және Оңтүстік-Шығыс Азияда өткен халықаралық конференцияларда бас спикерлердің қатарында болды. Ол Вашингтонда өткен Ұлттық ғылым қорының Білім мен адам ресурстарына бағышталған лекциясында, Американдық Ғылыми-педагогикалық зерттеулер қауымдастығының жыл сайын өтетін президенттік сессиясында, Швециялық корольдық ғылым академиясының халықаралық симпозиумінде және бірқатар халықаралық білім конференцияларында сөз сөйледі. Сонымен қатар ол көптеген мемлекеттік органдарға, халықаралық ұйымдарға және халықаралық компанияларға кеңесші ретінде қызмет көрсетті.
21 ғасыр мұғалімінің құндылықтары мен құзыреттері
21 ғасыр күрделі жаһандық өзгерістер, технологиялық серпіліс, үнемі өзгеріп отыратын әлеуметтік трендтер мен жаңа мыңжылдықтағы оқушылар бейнесімен сипатталады. Бұл мәнмәтінде білімнің негізге алатын құндылықтары қандай? Мұғалім және оқушының бірқалыпты бейнесін қалай қалыптастыруға болады? Білім беру саласында ашық болу, жасампаздық және білімдегі тапқырлықты, іскерлікті қалай қамтуға болады? Осы презентацияда Сингапурдың және атап айтқанда Ұлттық білім беру институтының (ҰББИ) аталған мәселелерді шешу бойынша тәжірибесі ұсынылады. Ұлттық білім беру институтының үлгісі келесі құндылықтарды негіз ретінде басшылыққа алады: біріншіден, оқушы үнемі мұғалімнің назарында; екіншіден, мирасқорлық пен болашақты есепке ала отырып, мұғалімнің біртекті кәсіби бейнесін қалыптастыру, үшіншіден, оқу және әріптестердің тәжірибесін зерттеуге ынталандыратын білім беру саласындағы кәсіби қызметкерлердің желісін нығайту. Сонымен қатар, презентацияда болашақтағы өзгерерістерге дайын педагог пен оқушылар қалыптастырудағы парадигма мен құндылық бағдарындағы маңызды өзгерістер қарастырылатын болады.
[:ru][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”4649″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”NIS Международная научно-практическая конференция” headline=”Инноваторы в образовании” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]
Тан Ун Сенг
Ранее он возглавлял факультет по подготовке педагогов при Национальном институте образования, где руководил проектом «Подготовка педагогов XXI века», реализация которого очень важна для развития педагогики как в национальном, так и в мировом масштабе. В настоящее время он является руководителем сингапурской группы исследователей, ведущих работу в направлении «Глобальные инновации в образовании», разработанным высшей Гарвардской школой педагогических наук. Профессор Тан является организатором конференции «Международная сеть исследований в сфере подготовки педагогов», проводимой под эгидой Международной ассоциации исследователей в области образования (WERA). Он входит в состав сингапурской экспертной комиссии по исследованиям в области социальных и гуманитарных наук. Кроме того, является председателем Фонда исследований в сфере образования при Национальном институте образования. С 2005 по 2008 год профессор Тан был президентом Сингапурской ассоциации исследователей в сфере образования (ERAS), а также президентом Азиатско-тихоокеанской ассоциации исследователей в сфере образования (APERA) с 2008 по 2010 год. Кроме того, он был вице-президентом Международной ассоциации когнитивного образования и психологии (Азия и Океания, IACEP, 2008-2011). Он является главным редактором журнала «Политика и практика исследований в образовании» (ERPP), публикуемом издательством Sprinter и главным редактором журнала «Образование в Азии и Океании» (APJE), публикуемом издательством Routledge. Параллельно с этим, он состоит в совете директоров филиала Национального института образования (NIE International), а также входит в состав совета директоров Сингапурского центра китайского языка (SCCL). Профессор Тан является всемирно известным экспертом в области подготовки преподавателей, когнитивной психологии и проблемно-ориентированного обучения. Профессор Тан был одним из разработчиков проекта «Инновационная образовательная политика в экономике», который победил в категории «Новаторский конкурсный проект» (The Enterprise Challenge (TEC) Innovator Award). Награда была вручена премьер-министром Сингапура. В 2014 Президент Сингапура наградил профессора Тана серебряной медалью за вклад и достижения в сфере образования. Профессор Тан выступал в качестве основного докладчика на крупных международных конференциях в США, Европе, Австралии, Новой Зеландии, Японии, Южной Корее, Китае, Гонконге, ОАЭ, а также в Юго-Восточной Азии. Он читал лекции о человеческих ресурсах и Национальном фонде науки и образования в Вашингтоне, а также выступал на ежегодных собраниях Американской ассоциации исследователей в области образования, на международном симпозиуме, проводимой Шведской королевской академией наук, а также на различных международных образовательных саммитах. Также, в качестве консультанта, профессор Тан сотрудничает с различными правительственными, международными организациями и мировыми компаниями.
Ценности и компетенции преподавателя 21 века
21 век – это период глобальных изменений, технологических прорывов, меняющихся общественных трендов и образа новых учеников нового тысячелетия. Каковы же основополагающие ценности образования в этом контексте? Как нам сформировать цельную личность педагога и учителя? Как охватить открытость, креативность и предприимчивость в образовании? В данной презентации будет представлен опыт Сингапура и конкретно Национального Института Образования (НИО) по преодолению данных вызовов. Модель НИО берет за основу ценности: во-первых, ученика, как центра внимания учителя; во-вторых, фокус делается на формировании профессиональной идентичности учителя при одновременном охвате наследия и ориентированности на будущее, и, в-третьих, на укрепление сети профессиональных работников сферы образования, в которой поощряется обучение и изучение опыта коллег. В выступлении будут рассмотрены ключевые перемены в парадигме и ценностной ориентированности для формирования готовой к будущему личности педагога и ученика.
[:en][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”4649″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”NIS International Research-to-Practice Conference” headline=”Inspirational Speakers” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]
Tan Oon Seng
Professor Tan was previously Dean of Teacher Education at NIE where he spearheaded the Teacher Education for the 21st Century (TE21) initiative as a major milestone innovation for teacher education both nationally and internationally. He also heads the Singapore team for the Global Education Innovation Initiative (GEII) helmed by the Harvard Graduate School of Education. He is also convener of the World Educational Research Association (WERA) International Research Network on Teacher Education. He is an Expert Panel Member of the Social Science and Humanities Research for Singapore and Chair of NIE Education Research Funding. Professor Tan was President of the Educational Research Association of Singapore (ERAS, 2005-2008) and President of the Asia-Pacific Educational Research Association (APERA, 2008-2010). He was also the Vice-President (Asia and Pacific Rim) of the International Association for Cognitive Education and Psychology (IACEP, 2008-2011). He is Editor-in-Chief of the Educational Research for Policy & Practice (ERPP) journal published by Springer. He is also the Lead Editor of the Asia Pacific Journal of Education (APJE) published by Routledge. Concurrently, he is on the board of directors for NIE International (NIEI) and also for the Singapore Centre for Chinese Language (SCCL). Prof Tan’s areas of research include teacher education, cognitive psychology and problem-based learning (PBL) for which he is known internationally. Prof Tan was a winner of The Enterprise Challenge (TEC) Innovator Award from the Prime Minister’s Office of Singapore for co-pioneering a project on Innovation for the Knowledge-based Economy. In 2014 National Day, he was conferred the Public Administration Medal (Silver) by the President of the Republic of Singapore for his dedication and achievement in the field of education. He has been a keynote speaker in major international conferences in the United States, Europe, Australia, New Zealand, Japan, South Korea, China, Hong Kong, the Arab states and Southeast Asia. His keynotes include the National Science Foundation (NSF) Education & Human Resource (EHR) Distinguished Lecture in Washington, D.C., American Educational Research Association Annual Meetings presidential sessions, the Royal Swedish Academy of Science international symposium, and international education summits. He has also been a consultant to many government bodies, international organisations and global companies.
Values-set and Competencies of the 21st Century Teacher Professional
The 21st century is characterized by complex global changes, technological advancements, changing social trends and profiles of millennial learners. What are the anchoring values and fundamentals of education? How do we produce holistic teachers and students? How do we address courage, creativity and enterprise in education? This address will share on the Singapore and National Institute of Education (NIE) approach to these challenges. NIE V3SK model espouses the values of (i) the learner at the centre of the teacher’s professional focus; (ii) building the teacher identity and symbolism whilst capturing legacy and future-orientation, and (iii) facilitating the growth of networks of professional educators where peer and professional learning is enhanced. The address deal with key shifts in paradigms and values-set critical for creating future-ready teachers and students.
[:]
Recent Comments