[:kk][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы” headline=”Көбірек біліңіз” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=””Білім беру саласындағы өзгерістер аясын кеңейту’. 27-28 қазан 2016 ж.. Астана, Қазақстан.” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topSmallSpaced” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Баяндамашылар үшін ақпарат[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]ДББҰ Халықаралық конференциясында баяндама оқуға қызығушылық білдіргеніңіз үшін Сізге алғыс айтамыз. Сіз үшін бұл жақсы әрі пайдалы тәжірибе болады, ал Конференция барысында пайда болған таныстықтар мен түрлі идеялар Сізге болашақта зерттеу жұмыстарын жүргізуге көмектеседі деп сенеміз. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Бұл парақшада Сіз конференция қатысушыларына қойылатын талаптар туралы толық ақпаратпен таныса аласыз. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  1. Конференцияның секциялық отырыстарында оқылатын баяндамаларға қойылатын талаптар
  2. Конференцияда баяндама оқуға қойылатын талаптар
  3. Постерлерге қойылатын талаптар
  4. Секциялық отырыстардың төрағалары мен дискуссанттарына арналған ақпарат
  5. Жинақта мақала жариялауға қойылатын талаптар
  6. Көрмеге қатысу бойынша ақпарат

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topSmallSpaced” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]1. Конференцияның секциялық отырыстарында оқылатын баяндамаларға қойылатын талаптар [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Баяндамаңыздың аты (20 сөзден көп емес) көрсетілген, толық абстрактісі (400-600 сөз) мен әдебиеттер тізімі (400 сөзден көп емес) берілген абстрактіңізді біздің онлайн жүйеміз арқылы жіберуіңізге болады. Сонымен қатар, желілік бағыттардың ішінен бірінші және екінші таңдауыңызды жазуыңыз қажет. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Ең басты талап – оқылатын баяндама мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу және орта білім беру салаларында жүргізілген зерттеудің нәтижелерін қамтуы керек. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Жіберілген абстракт түрлі бес критерий бойынша бағаланады:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Ойды жеткізу тілінің анықтығы және түсініктігі;
  • Зерттеудің түпнұсқалылығы, жүйелілігі мен маңыздылығы;
  • Зерттеудің эмпирикалық немесе талдау сипаты (суреттеме түрде болмауы керек);
  • Құжатта теориялық негіз, әдістеме, зерттеу әдісі, алғышарттары, нәтижелері мен авторлар қорытындысының көрсетілуі;
  • Қолданылған әдебиеттің дәл әрі жүйелі түрде ұсынылуы.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы елдеріндегі мектепке дейінгі және орта білім беру салаларына байланысты оқылатын баяндамаларға басымдық беріледі. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Жіберген өтінішіңізді көрсетілген желілік бағыттар саласындағы мамандардан құралатын Академиялық комитет қарастырады. Академиялық тексерудің нәтижесін хабарлауға Сізбен екі жұма ішінде хабарласамыз. Құжаттарыңыз қабылдануы, қабылданбауы немесе толықтыруға қайтарылып берілуі мүмкін. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Академиялық тексеру үдерісі бойынша сұрақтарыңыз болса, conference (@) nis.edu.kz электрондық поштасына хабарласуыңызды өтінеміз. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]2. Конференцияда баяндама оқуға қойылатын талаптар [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Енді Сіздің абстрактіңіз қабылданған кезде, конференцияға қатысу үшін бөлек тіркеуден өтуіңіз керек. ДББҰ Халықаралық конференциясына қатысу туралы көбірек білгіңіз келсе, осы сілтемеге басуыңызды сұраймыз. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Егер Сіз ілеспе аудармасы бар секциялық отырысқа қатысатын болсаңыз, слайдтарды 25 қазанға дейін үш тілде жібергеніңіз аса маңызды. Егер презентацияңызды үш тілде тапсыру мүмкіндігіңіз болмаса, оны конференцияның Ұйымдастырушы комитетіне аударуға тапсыру үшін презентацияның түпнұсқасын 20 қазанға дейін жіберуіңізді сұраймыз. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Егер баяндамаңызды қазақ және орыс тілдерінде өтетін секциялық отырыста оқитын болсаңыз, Сізге презентацияңызды екі тілде – 25 қазанға дейін, егер бір тілде болса, аударма жасау үшін 20 қазанға дейін жіберу керек.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Презентацияларды conference (@) nis.edu.kz электрондық поштасына жіберулеріңізді сұраймыз. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Егер абстрактіңіз қабылданып, бірақ белгілі бір себептермен конференцияда баяндама оқымауды шешсеңіз, мүмкіндігінше ертерек conference (@) nis.edu.kz электрондық поштасына хат жолдауыңызды өтінеміз. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Пленарлық отырыста баяндама оқу орташа есеппен 25 минутқа созылады. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Секциялық отырыстар 90 минут жүреді. Екі баяндама оқылатын секцияларда баяндамашыларға 30 минуттан; үш баяндамашыға – 20 минуттан; төрт баяндамашыға – 15 минуттан; бес баяндамашыға 12 минуттан уақыт беріледі.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Баяндама оқып болған соң бізбен презентацияңызбен бөліссеңіз, Сізге алғысымыз шексіз болар еді. Бұдан бөлек, Сізге бұқаралық ақпарат құралдарына қысқа интервью (3-4 минуттық) беру ұсынылуы мүмкін және кейінірек бұл видеоны көпшілікке белгілі Youtube, Яндекс видео және Nur.Video сияқты вебсайттарда, сонымен қатар, жергілікті ақпарат құралдарында жариялайтын боламыз. Академиялық тексеруден өткен жағдайда, конференцияда баяндама оқу Сізге зерттеуіңізді конференция жинағында жариялауға мүмкіндік береді. Төменде толық ақпарат берілген. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]3. Постерлерге қойылатын талаптар[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Постер өзіңіз өткізген, талданған нәтижелері қоса берілген зерттеуге (қысқа зерттеуге) шолу түрінде берілуі тиіс. Постер тек әдемі ғана емес, сонымен қатар функционалды болуы керек. Көбінесе, постер PowerPoint бағдарламасын қолдану арқылы жасалынады. Постермен ауызша таныстыру шамамен 5 минутқа созылуы қажет. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Постерді рәсімдеу бойынша кеңестер:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Мәтін сол жақ бойынша түзетілуі тиіс (бұл мәтінді визуалды түрде жақсы қабылдауға әсер етеді);
  • Постерді бос жер қалмағанша ақпаратқа толтырған дұрыс емес. Постердің 50% мәтіндік ақпаратпен, ал қалған жерін кесте, схема, сурет және т.б. графикалық ақпаратпен толтырған жөн;
  • Постерде зерттеу туралы ақпаратты қабылдауға кедергі келтіретін тым қарама-қайшы түстер қолданбаған абзал.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Постер форматы: постер көлемі – А1; ғаріп көлемі – 28 пт-дан көп болмауы тиіс; титулдық тақырып; фон мен мәтін түстері қарама-қайшы болуы қажет (ақ фон – қара түсті мәтін; қара-көк фон – ашық сары мәтін және т. б.).[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Постердің құрылымы келесі бөлімдерден тұруы қажет:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  1. Тақырыптың мақсаты мен көкейкестілігі;
  2. Зерттеу сұрақтары;
  3. Әдіснама (зерттеу әдістері: сауалнама, сұхбат, фокус топтары, құжаттарды талдау және т.б.);
  4. Нәтижелер мен талдау;
  5. Қорытындылар;
  6. Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Постерлердің үлгілерін Назарбаев Зяиткерлік мектептері мұғалімдерінің постерлер жинағынан (жинақ көшірмесі Назарбаев Зияткерлік мектептер кітапханасы мен Зерттеушілер қауымдастығында электрондық нұсқада орналасқан https://sk.nis.edu.kz/), әрі [1] [2] сілтемелеріне өту арқылы табуға болады. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]4. Секциялық отырыстардың төрағалары мен дискуссанттарына арналған ақпарат[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Әрбір секция 90 минутқа созылады. Төменде жұмыс барысында қатаң түрде ұсталынатын тәртіп көрсетілген:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • 2-3 минут: секция төрағасының алғысөзі;
  • 1 сағат: баяндамашылардың презентациялары;
  • 25 минут: қатысушылар көрсетілген презентацияларды талқылайды, сұрақ-жауап сессиясы жүргізіледі, қорытынды шығарылып, оқылған баяндамалардың негізінде ұсынымдар келтіріледі;
  • 2-3 минут: секция төрағасының қорытынды сөзі.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Секция аясында баяндама оқу тәртібі:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Екі баяндамашы: презентацияға 30 минут;
  • Үш баяндамашы: презентацияға 20 минут;
  • Төрт баяндамашы: презентацияға 15 минут;
  • Бес баяндамашы: презентацияға 12 минут.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Секциялық отырыс төрағасына арналған ескертпелер [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Секция басталмас бұрын:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • бағдарламаны алдын-ала қарап, қосымша материалдардың берілуін сұраңыз;
  • баяндамашылардың қысқаша өмірбаянымен, баяндамаларымен, мүмкін болса, баяндамашымен танысыңыз;
  • баяндамашыларды баяндама оқу ережесімен және қалған уақыт туралы ескерту үшін қолданылатын белгілермен таныстырыңыз;
  • түрлі форматтағы презентациялар (PowerPoint, Prezi, OOo Impress) алдын ала компьютерге көшірілгеніне және баяндамашылар көрсеткен техникалық талаптар сақталғандығына көз жеткізіңіз.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Секция барысында:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • тыңдармандармен амандасып, өзіңізді таныстырып, сессия мақсаты мен баяндамашылар туралы айтып беріңіз;
  • баяндамашыларды қалған уақыт туралы ескерту үшін қолданылатын белгілермен таныстырыңыз;
  • баяндамашыға баяндама оқып болған соң алғысыңызды білдіріңіз, келесі баяндамашының аты-жөні мен баяндамасының тақырыбын дауыстап айтыңыз;
  • егер баяндамашы тәртіпті сақтамаса, сыпайы түрде баяндама оқығаны үшін алғыс білдіріп, тоқтауын сұраңыз;
  • барлық баяндамашылар баяндама оқып болған соң, талқылау үшін қатысушыларға сөз кезегін беріңіз;
  • сұрақ-жауап сессиясын өткізген соң, баяндамашыларға, талқылау қатысушылары мен тыңдармандарға қатысқандары үшін алғыс айтыңыз.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Секциядан соң:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • қатысушылармен көрсетілген презентацияларды талқылау үшін кішкене қалыңыз;
  • барлық баспа және электронды ресурстар Ұйымдастырушы комитетке тапсырылғандығына көз жеткізіңіз.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Дискуссанттарға арналған ескертпелер[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Секция басталмас бұрын:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • бағдарламаны алдын-ала қарап, қосымша материалдардың берілуін сұраңыз;
  • баяндамашылардың қысқаша өмірбаянымен, баяндамаларымен, мүмкін болса, баяндамашымен танысыңыз.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Секция барысында:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • талқылауға баяндамашылардың презентацияларынан тақырыптар ұсыныңыз;
  • сұрақ-жауап сессиясын өткізу барысында белсенді, ашық және рационалды талқылауға жағдай жасаңыз;
  • көпшіліктің пікірін есепке ала отырып, ұсынымдар бойынша қорытынды жасаңыз.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Секциядан соң:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • барлық ұсынымдардың conference (@) nis.edu.kz электрондық поштасына Ұйымдастырушы комитетке жіберілгендігіне көз жеткізіңіз.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Егер секцияда дискуссант болмаса, секция төрағасы презентациялар бойынша талқылауды жүргізуді және оқылған баяндамалар негізінде жасалған ұсынымдар бойынша қорытынды шығаруды өз мойнына алады. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]5. Жинақта мақала жариялауға қойылатын талаптар [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Жинақта жариялау үшін конференция баяндамашыларының мақалалары 25 қарашаға дейін қабылданады. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Мақалаларға қойылатын талаптардың үш тілдегі нұсқасын мына сілтемеге өту арқылы жүктеп ала аласыз.
[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

[:ru][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII Международная научно-практическая конференция” headline=”Узнайте больше” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”‘Расширяя границы изменений в образовании: ‘” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topSmallSpaced” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Информация для участников конференции [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Благодарим Вас за проявление интереса к выступлению на Международной конференции АОО. Мы надеемся, что для Вас это будет хорошим и полезным опытом, а приобретенные контакты и отзывы, которые Вы получите в ходе работы, помогут Вам в дальнейшем в проведении исследований.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]На этой странице вы можете найти полную информацию о требованиях для участников конференции. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  1. Требования для докладов на секционных заседаниях конференции
  2. Требования по выступлению на конференции
  3. Требования по постерам
  4. Информация для председателей и дискуссантов секционных заседаний
  5. Требования для публикаций статей в сборнике статей
  6. Информация для участия в образовательной выставке

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topSmallSpaced” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]1. Требования для докладов на секционных заседаниях конференции [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Вы можете выслать абстракт через нашу онлайн-систему с указанием названия Вашего доклада (не более 20 слов), предоставляя полный абстракт (400-600 слов), с перечнем ссылок (не более 400 слов). Вам также необходимо указать свой первый и второй выбор сетевого направления. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Основное требование заключается в том, что доклад должен быть отражать результаты проведенного исследования в области дошкольного и среднего образования.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Представленный абстракт будет оцениваться по пяти критериям:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Ясный и понятный язык изложения;
  • Оригинальность, систематичность и существенность исследования;
  • Эмпирический или аналитический характер исследования (а не просто описательный);
  • В документе должны быть указаны: теоретическая основа, методология, методы исследования, предпосылки, результаты и выводы авторов;
  • Четкое и последовательное представление используемой литературы.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Приоритет будет отдаваться докладам с акцентом на дошкольное и среднее образование в странах Содружества Независимых Государств.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Ваши заявки рассматриваются Академическим комитетом, в состав которого входят специалисты определенных сетевых направлений. Мы свяжемся с Вами в течение двух недель с результатом нашего академического обзора. Документы будут либо приняты, либо отклонены или возвращены для повторной доработки.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Если у вас будут какие-либо вопросы о процессе академического обзора, пожалуйста, обращаться к нам по электронной почте: conference (@) nis.edu.kz.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]2. Требования по выступлению на конференции [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Теперь, когда ваш абстракт принят, вы должны пройти отдельную регистрацию, чтобы быть участником конференции. Пожалуйста, нажмите на эту ссылку, чтобы узнать больше об участии в Международной конференции АОО.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Если вы выступаете на секционном заседании с синхронным переводом, крайне важно, чтобы вы предоставили слайды на трех языках и направили их до 25 октября. Если у вас нет возможности предоставить презентацию на трех языках, просим предоставить оригинал презентации до 20 октября для осуществления перевода Оргкомитетом конференции. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Если вы представляете свой доклад на секционном заседании на казахском и русском языках, вам необходимо направить презентации на двух языках до 25 октября, если на одном языке – до 20 октября для осуществления перевода.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Презентации просим направлять на электронную почту conference (@) nis.edu.kz.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Если Ваш абстракт был принят, но, по какой-либо причине, Вы решите не выступать на конференции, пожалуйста, сообщите нам об этом как можно раньше, написав на conference (@) nis.edu.kz. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Выступление на пленарном заседание будут длиться, в среднем, 25 минут. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Секционные заседания длятся 90 минут. На секциях, где два выступления, спикерам дается 30 минут; где три выступления – 20 минут; где четыре выступления – 15 минут; где пять выступлений – 12 минут. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Мы будем благодарны, если вы сможете поделиться с нами Вашей презентацией после вашего выступления. Кроме того, возможно, Вам будет предложено дать короткое (3-4 минуты) интервью средствам массовой информации, которое мы затем разместим на нашем сайте и других популярных вебсайтах, таких как Youtube, Яндекс видео и Nur.Video, а также оно может быть размещено в местных средствах массовой информации. И, наконец, участие в Конференции дает право публикации статьи вашего исследования в сборнике Конференции, при условии прохождения академического обзора. Ниже представлена более подробная информация.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]3. Требования по постерам [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Постер должен представлять обзор проведенного вами исследования (мини-исследования) с анализом полученных данных. Постер должен быть не только красивым, но и функциональным. Постер обычно оформляется с использованием программы PowerPoint. Устная презентация должна укладываться в приблизительно 5 минут. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]В оформлении постера рекомендуется:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • текст выравнивать по левому краю, а не по центру (это позволяет визуально лучше воспринимать текстовой материал);
  • пространство постера не заполнять до предела, заполнять текстовой информацией около 50% площади постера, а свободное место использовать для иллюстраций, графиков, таблиц и т.д.
  • не допускать излишней пестроты, которая будет отвлекать внимание от восприятия материала исследования.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Формат: размер постера – А1; размер шрифта не менее – 28 пт; титульный заголовок; цвета фона и текста должны быть контрастными (белый фон – черный текст; темно-синий фон – светло-желтый текст и т. д.). [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Структура постера должна включать следующие разделы::[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  1. Цель, актуальность темы;
  2. Вопросы исследования;
  3. Методология (участники исследования, инструменты исследования, такие как анкетирование, интервью, фокус группы, анализ документов и др.);
  4. Результаты и анализ;
  5. Выводы;
  6. Список использованной литературы.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Пример постеров можной найти в сборнике постеров учителей Назарбаев Интеллектуальные школы (копию сборника можно найти в библиотеке вашей школы, электронная версия размещена в Сообществе для исследователей), а также пройдя по следующим ссылкам: [1] [2] ; [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]4. Информация для председателей и дискуссантов секционных заседаний[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Каждая секция длится 90 минут. Далее представлен регламент, который должен строго соблюдаться в ходе работы:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • 2-3 минуты: введение от председателя секции;
  • 1 час: презентации докладчиков;
  • 25 минут: участники обсуждают представленные презентации, проводится сессия вопросов и ответов, подводится итог и представляются рекомендации на основе представленных докладов;
  • 2-3 минуты: заключительное слово председателя секции.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Регламент выступления докладчиков в рамках секций:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • два докладчика: 30 минут на презентацию;
  • три докладчика: 20 минут на презентацию;
  • четыре докладчика: 15 минут на презентацию;
  • пять докладчиков: 12 минут на презентацию.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Примечания для председателя секционного заседания[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]До начала секции:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • заранее изучите программу и попросите предоставить все необходимые дополнительные материалы;
  • ознакомьтесь с краткой биографией докладчиков, их докладами и, если это возможно, представьтесь докладчику;
  • ознакомьте докладчиков с регламентом и сигналами, которые будут использоваться, чтобы уведомлять о времени;
  • убедитесь, что презентации в различных форматах (PowerPoint, Prezi, OOo Impress) заранее скопированы на компьютер, и что технические требования, указанные докладчиками, соблюдены.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Во время секции:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • поприветствуйте аудиторию, представьтесь, расскажите о цели сессии и докладчиках.
  • ознакомьте докладчиков с сигналами, которые будут использоваться, чтобы уведомлять о времени;
  • поблагодарите докладчика после его выступления и озвучьте имя и тему доклада следующего докладчика;
  • если докладчик не соблюдает регламент, вежливо попросите его прерваться, поблагодарив за выступление;
  • после окончания выступлений всех докладчиков передайте слово участникам для обсуждения;
  • после проведения сессии вопросов и ответов завершите работу, поблагодарив докладчиков, участников обсуждения и аудиторию за участие.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]После секции:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • задержитесь, чтобы поговорить с участниками;
  • убедитесь, что все печатные и электронные ресурсы переданы в организационный отдел.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Примечания для дискуссантов[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]До начала секции:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • заранее изучите программу и попросите предоставить все необходимые дополнительные материалы;
  • ознакомьтесь с краткой биографией докладчиков, их докладами и, если это возможно, представьтесь докладчику.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Во время секции:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • предлагайте темы для обсуждения, вытекающие из выступлений докладчиков;
  • способствуйте активному, открытому и рациональному обсуждению в ходе проведения сессии вопросов и ответов;
  • подведите итог по рекомендациям, вытекающим из сессии, на основе консенсуса мнений.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]После секции:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • убедитесь, чтобы все рекомендации были направлены Оргкомитету: conference (@) nis.edu.kz.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Если на секции отсутствует дискуссант, председатель самостоятельно регулирует проведение обсуждения презентации и подводит итог в отношении рекомендаций, следующих из предложенных докладов.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]5. Требования для публикаций статей в сборнике [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Статьи участников конференции для публикации в Сборнике принимаются до 25 ноября 2016 года. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Требования для статей на трех языках можно скачать по следующей ссылке.
[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

[:en][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII International Research-to-Practice Conference” headline=”Learn more” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”‘Taking Change to Scale in Education. 27-28 October 2016. Astana, Kazakhstan.” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topSmallSpaced” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Information for Conference Participants[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]On this page, you can read fuller information on the conference requirements.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  1. Requirements for Papers
  2. Presenting at the Conference
  3. Requirements for Posters
  4. Information for Session Chairs and Discussants
  5. Requirements for Academic Articles for the Conference Proceedings

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topSmallSpaced” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]1. Requirements for Papers[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Thank you for your interest in speaking at the NIS International Conference. We hope that it will be an enjoyable and benefical experience for you, and that the contacts that you make and feedback that you gain will help you further your research in future.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]You may submit an abstract via our online system. Please indicate the title of your submission (maximum 20 words), provide a full abstract (400-600 words), and include a list of references (maximum 400 words). [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Next, you should indicate your first and second choice of network. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]The basic requirement is that all submissions should be relevant to preschool, primary and/or secondary education. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Papers submitted will be assessed by five criteria:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • The language of the paper should be clear and understandable
  • The research discussed should be original, systematic and substantial.
  • The research should be empirical or analytic in nature, rather than merely descriptive.
  • The paper should make clear the theoretical framework, methodology, research methods, background, results and conclusions of the authors.
  • Literature supporting the research should be clearly and consistently cited.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Priority will be given to papers with a focus on preschool, primary and/or secondary education in the Commonwealth of Independent States.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Your paper will be reviewed by a member of the Research Department, and by a specialist from the particular network in question. We will try to contact you within two weeks with the result of our academic review. Papers will either be accepted, rejected, or returned for resubmission.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]If you have any questions about the academic review process, please don’t hesitate to contact us on conference (@) nis.edu.kz. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]2. Presenting at the Conference[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Now that your abstract has been accepted, you register separately to be a participant in the conference. Please click this link to find out more about participating in the NIS International Conference.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]If you are presenting at a multilingual session, it is essential that you provide slides in three languages by 15th October. If you are presenting at a monolingual session, e.g. only Kazakh, you may bring your presentation with you on the day of your presentation.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]If you have had your paper accepted and decide for whatever reason not to present, please let us know asap by writing to conference (at) nis.edu.kz. Failure to attend will distrupt the individual session, and inconvenience those who would have enjoyed learning about your research.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]In breakout sessions, speakers are allocated the following time for presenting:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Two speakers in the session: 30 minutes per presentation;
  • Three speakers in the session: 20 minutes per presentation;
  • Four speakers in the session: 15 minutes per presentation; and,
  • Five speakers in the session: 12 minutes per presentation.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]After you have given your presentation, we be grateful if you are able to share your presentation with us. Also, you will be invited to give a short 3-4 minute media interview which NIS will add to our website and popular video websites, such as Youtube, Yandex Video and Nur.Video, and may be featured in the local media. Finally, participation in the conference entitles presenters to inclusion in the conference proceedings, subject to academic review.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]3. Requirements for Posters[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Posters should provide an overview of research you have conducted with deep analysis of the data collected. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]The poster should contain the following sections:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Statement of purpose and topicality;
  • Research questions;
  • Methodology and research methods;
  • Results and analysis;
  • Conclusions; and,
  • List of literature.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Posters should be A1 size. The poster should contain a title, font size of at least 28 pt., and should use consistent design and colour schemes throughout. Leave margins. Text should be left-aligned, and it is recommended that the text cover not more than 50% of the total area of the poster. Distractions from the principal purpose of the poster, namely communicating research findings, are not welcome.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]The accompanying oral presentation of the poster should last 3-5 minutes. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]You can find examples of posters on the NIS SK website, or in the collection of posters available through any NIS school library. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]4. Information for Session Chairs and Discussants[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Each session shall last for 90 minutes.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]In breakout sessions, speakers are allocated the following time for presenting:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Two speakers in the session: 30 minutes per presentation;
  • Three speakers in the session: 20 minutes per presentation;
  • Four speakers in the session: 15 minutes per presentation; and,
  • Five speakers in the session: 12 minutes per presentation.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]In total, therefore, 60 minutes are allocated for presentations, with the remaining 30 minutes split between opening and closing remarks from the session chair, commentary from the discussant, and question and answer time with the speakers. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Notes for Session Chairs[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Before the session begins:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Examine the programme and request beforehand any additional materials you require;
  • Familiarise yourself with speakers’ short biographical notes, read their papers, and, if possible, introduce yourself to the speakers;
  • Inform speakers of the session timings, and the timing signals; and,
  • Ensure that powerpoints, prezis, ooo impress files etc. are ready in advance on the computer, and that speakers’ technical needs have been met.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]During the session:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Greet the audience, introducing yourself, the purpose of the session, and the speakers.
  • Provide timing signals to speakers;
  • Provide a very brief bridge between speakers, thanking the outgoing speaker, and mentioning the name and talk title of the incoming speaker.
  • Politely, but firmly, interrupt speakers who overrun, thanking them for their contribution;
  • Hand the floor over to the discussant, once all speakers have spoken; and,
  • After the question and answer session has finished, close, thanking the speakers, discussant and audience for their participation.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]After the session:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Remain behind to talk with participants; and,
  • Ensure all print and electronic resources are handed over to the organising committee.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Notes for Discussants[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Before the session begins:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Examine the programme and request any additional materials you require beforehand; and,
  • Familiarise yourself with speakers’ short biographical notes, read their papers, and, if possible, introduce yourself to the speakers.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]During the session:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Raise points of discussion arising from the speakers’ presentations; and,
  • Stimulate a lively, open and intellectually-honest question and answer session from participants.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]After the session:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Ensure that all recommendations be forwarded to the Organizing Committee.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Where the session has no discussant, the chair will be responsible for leading the discussion of the presentation, and summarising recommendations arising.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]5. Requirements for Academic Articles[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]The deadline for submitting academic articles for inclusion in the Conference Proceedings is 25th November 2016.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Requirements for academic articles in three languages may be accessed via the following link.
[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

[:]