VIII Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы

Куррикулум және пәндер

Назарбаев Зияткерлік мектебінің «Информатика» пәні бойынша білім беру бағдарламасының халықаралық бағдарламалармен салыстырмалы талдауы
Анар Таяпбергенова
/Семей қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі, Қазақстан/
pdf

Орта білім беру жүйесіндегі жобалар әдісі
Нұркен Қайнаров
/ Қадырғали Жалайыр ат. №6 орта мектебі, Шеңгелді ауылы, Қазақстан/

pdf


Жаратылыстану ғылымдары пәндерін оқытудағы оқушылардың ашық зерттеуді ұйымдастыруы
Динара Бейсембаева, Айбаршын Болатова
/ Астана қ. Халықаралық мектебі, Қазақстан/
pdf

STEM оқыту жүйесінің концепциясы мен даму перспективалары
Татьяна Римкевичус
/ Новосибирск мемлекеттік университеті, Ресей/
pdf

Преподавание математики на втором языке через командный метод: различия между Западной и Советской математикой
Ринат Жумабаев
/ Интеллектуальная школа г. Актау, Казахстан/
pdf

Использование технологий на уроках математики в старшей школе
Адилет Есбаев, Расул Ахметбеков
/ Интеллектуальная школа г. Астана, Казахстан/
pdf

Опыт учителей математики в использовании динамических математических программных обеспечений (ДМПО)
Талгат Байназаров
/ Интеллектуальная школ г. Караганда, Казахстан/
pdf

Кіріктірілген білім беру бағдарламасы жағдайында оқушылардың мектеп құндылықтарының қалыптасуын диагностикалық сүйемелдеу
Айдарбек Айтпукешев, Радмира Мұханова
/ Атырау қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі, Қазақстан/
pdf

Концепттер арқылы оқыту – тарихи ойлау дағдыларын қалыптастырудың жолы ретінде
Сабыр Иргалиев
/ Орал қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі, Қазақстан/
pdf

Сыртқы жиынтық бағалау контекстіндегі тарихи деректердің орны мен маңыздылығы
Қуат Тілеубердинов
/ Педагогикалық өлшеулер орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
pdf

Қоғамдық ғылымдар негіздерін оқыту барысында оқушылардың жобалау және зерттеу дағдыларын дамыту
Сауле Ахметова
/ Астана қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі, Қазақстан/
pdf

Пәнаралық оқыту ерекшеліктері
Алмагул Шималова, Жанна Айтбаева
/ Астана қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі, Қазақстан/
pdf