VIII Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы
Педагогикалық білім беру мен кәсіптік даму
TALIS-тің мұғалімдер корпусы бойынша халықаралық зерттеуі: Қазақстан үшін ұсыныстар мен мүмкіндіктер
Диляра Тәшібаева
/ Ақпараттық-талдау орталығы, ҚР БҒМ, Қазақстан/
Зияткерлік мектептері мұғалімдерінің Қазақстандағы педагогтардың кәсібилігі туралы көзқарастарын зерттеу
Бақыт Әмірова
/ Павлодар қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі, Қазақстан/
Педагогикалық шеберлік орталығының біліктілікті көтеру бағдарламаларының мұғалімдердің нәтижелердің маңыздылығын бағалауына әсері
Лариса Обыдёнкина
/Орал қ. педагогикалық шеберлік орталығы, Қазақстан/
Қырғыстандағы жас мұғалімдердің сын-тегеуріндері
Момонов Зайнидин, Мелисбек Музулманов
/ «Жетіген» мектеп-лицейі, Қырғызстан/
Кәсіби тәжірибені мұғалімдердің рефлексия дағдыларын арқылы дамыту
Ғалия Толықбаева, Қарлығаш Қалдарова
/ Алматы қ. Педагогикалық шеберлік орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
Өзіндік бағалау арқылы өзіндік даму
Сапура Жолдаспаева
/ Астана қ. Педагогикалық шеберлік орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
Тренердің мұғалімдерді (портфолио және презентация) формативті бағалау жұмысын жоспарлауда зияткерлік картаны қолдану
Жазира Құжағұлова
/ Педагогикалық өлшеулер орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
Презентацияны формативті бағалаудағы топ тренеріне қолдау көрсету
Тоғыс Жанаркүл
/ Педагогикалық өлшеулер орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
Жетекші мектептер мұғалімдерінің құзыреттілігін көтерудегі тренердің рөлі
Жанар Қалғынбаева
/ Шымкент қ. педагогикалық шеберлік орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
Мұғалімдердің АКТ құзыреттіліктерін дамытудағы тренердің рөлі
Ақерке Алданыш
/ Астана қ. педагогикалық шеберлік орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
Тренердің рефлексивті дағдыларын дамытудағы «Маршруттық карталарды» қолдану
Колесова Людмила
/ Педагогикалық өлшеулер орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
Педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін көтеру жүйесіндегі формативті бағалау тиімділігін жетілдіру
Дарияш Шәкімова
/ Педагогикалық өлшеулер орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
Зияткерлік мектептері педагог мамандарырының аттестациясы аясындағы бағалау рәсімі
Самғат Бөлебаев, Әйгерім Өмірзақова
/ Педагогикалық өлшеулер орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
Сабақты зерттеу барысында бірлекскен талқылау жүргізудің мұғалімдердің кәсіби рефлексиясына әсері
Гүлжайна Имашбаева
/ Назарбаев Зияткерлік мектебі г. Усть-Каменогорск, Қазақстан/
Мұғалімдерге арналған біліктілікті көтеру курстарындағы бағалау тестінің мазмұнын анықтау
Қаныш Бибеков, Ақмарал Жұмықбаева
/ Педагогикалық өлшеулер орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
Кәсіби даму: Қазақстандағы іс-тәжірибедегі зерттеу жобасын енгізудегі мәселелер
Гулзина Нагибова
/ Орал қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі, Қазақстан/
Мұғалімдердің кәсіби дамуының инновациялық формалары
Альбина Бекқазиева
/ Атырау қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі, Қазақстан/
Тестілеу – педагогтардың кәсіби қабілеттерін бағалау тәсілі ретінде
Тамара Лахтина
/ Педагогикалық өлшеулер орталығы/
Тәлімгер – тренер жұмысы тиімділігінің басты бақылаушысы ретінде
Шолпан Ахметова
/ Педагогикалық өлшеулер орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
Тренер тәжірибесі дамуының тиімділігін жоғарлатудағы кәсіби сұхбаттың ерекшеліктері
Марал Усенова, Фарида Наметкулова
/ Педагогикалық өлшеулер орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
/ Информационно-аналитический центр, Казахстан/