VIII Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы
Көп тілді білім беру
Пәндік-тілдік кіріктірілген оқыту (CLIL), үш тілді білім беруді енгізудегі қиыншылықтарға жауап ретінде: мұғалімдердің тәжірибесі мен сын-тегеуріндері
Арна Бекенова
/Қазақ Агротехникалық университеті, Қазақстан/
«Қазақтан тарихы» пәнін қазақ тілінде (Т2) оқытудың артықшылықтары мен қиындықтары
Зухра Шегенова
/ Білім беру бағдарламалары орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері», Қазақстан/
Ауыл мектертерінде ағылшын тілін оқыту: қиындықтары мен мүмкіндіктері
Райхан Саниязова
/ Е.П.Рыков атындағы орта мектебі, Қатон-Қарағай ауылы, Шығыс- қазақстан облысы/
Назарбаев Зияткерлік мектептерінде үштілді білім беру саясатын жүзеге асыру процесін зерттеу
Арайлым Мағзұмова
/ Білім беру бағдарламалары орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
Қазақстандағы мемлекеттік жоғары оқу орындарының біріндегі студенттердің үштілді оқу бағдарламалары аясындағы оқыту мен оқу үрдістері туралы ойлары
Мария Бекова
/ Назарбаев Университеті, Қазақстан/
Қазақ трансұлттық мультисауаттылық: оқыту қауымдастықтарын қалыптастырудағы ұрпақтардың байланысы
Нэтти Боивин
/ Назарбаев Университеті, Қазақстан/
Көптілді компетенциялардың дамыту жолдары: Еуропа тәжірибесі
Асем Амантай, Әйгерім Мырзабаева
/ Назарбаев Университеті, Қазақстан/
Білім берудегі көптілділік: идеологиялардың өзгеруі
Ақмарал Қарабай
/ Назарбаев Университеті, Қазақстан/
Сауаттылықтағы алшақтау: көптілді білім берудің зардаптары
Жұлдыз Смагулова, Әлия Жақұпова
/ KIMEP, Қазақстан/