[:kk][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы” headline=”Білім беру сапасын бағалау” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

CIS Аккредитациясы: Зияткерлік мектептерге әсері
Стюарт МакЛей
/ Мектептерді бағалау және қолдау көрсету бөлімі, CIS, Нидерландтар/
Дэвид Стэнфилд
/ Зерттеу және даму бөлімі, CIS, Нидерландтар/
pdf

Халықаралық аккредитациясы аясында Зияткерлік мектептердің дамуы
Ануар Жангозин
/ Астана қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі, Қазақстан/

pdf


Мектептердің тиімділігін өлшеу – тиімділікті өлшеу мүмкін бе?
Әйгерім Көпеева
/ Ақпараттық-талдау орталығы, ҚР БҒМ, Қазақстан/

pdf


Жаһандық дағдылар – заманауи білім берудің нәтижелілігінің көрсеткіші ретінде
Әсел Исаханова
/ Еуразиялық ұлттық университеті, Қазақстан/

pdf


[:ru][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII Международная научно-практическая конференция” headline=”Оценка качества образования” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

Аккредитация CIS: влияние на Интеллектуальны школы
Стюарт МакЛей
/ Отдел по оценке и поддержке школ, CIS, Нидерланды/
Дэвид Стэнфилд
/ Отдел исследований и развития, CIS, Нидерланды/
pdf

Развитие Интеллектуальных школ в рамках международной аккредитации
Ануар Жангозин
/ Интеллектуальная школа г. Астана, Казахстан/

pdf


Измерение эффективности школ – эффективного метода не существует?
Айгерим Копеева
/ Информационно-аналитический центр, Министерство образования и науки, Казахстан/

pdf


Глобальные навыки в качестве показателей результативности современного образования
Асель Исаханова
/ Евразийский национальный университет, Казахстан/

pdf


[:en][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII NIS International Research-to-Practice Conference” headline=”Quality Assurance” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

CIS accreditation: the impact on NIS schools
Stuart McLay
/ School Evaluation and Support Department, Council of International Schools, Netherlands/
David Stanfield
/ Research and Development Department, Council of International Schools, Netherlands/
pdf

The development of NIS in the framework of international accreditation
Anuar Zhangozin
/ NIS Astana, Kazakhstan/

pdf


Measuring school effectiveness: is there an effective way of doing it?
Aigerim Kopeyeva
/ Information Analytic Centre, Ministry of Education and Science, Kazakhstan/

pdf


Global skills as an indicator of the success of contemporary education
Assel Isakhanova
/ Eurasian National University, Kazakhstan/

pdf


[:]