[:kk][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы” headline=”Алғашқы даму мен бастауыш білім беру” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

Алғашқы білім беру мен балаларды қамқорлау мәселелері бойынша халықаралық тәжірибе мысалдары
Михо Тагума
/Білім беру және дағдылар басқармасы, Еуропа экономикалық ынтымақтастық және даму ұйымы/
pdf

ЕЭЫДҰ мемлекеттері мен Қазақстанның мектепке дейінгі тәрбиелеу мен оқыту жүйелері бойынша салыстырмалы талдау
Елдос Нұрланов
/ Ақпараттық-талдау орталығы, ҚР БҒМ, Қазақстан/
Шарапат Сұлтанғазиева
/ Мектепке дейінгі және орта білім беру департаменті, ҚР БҒМ, Қазақстан/
pdf

Мектеп алды білім және тәрбие беру: дәстүрді сақтай отырып, жаңашылдықты еңгізу
Жанар Әбділдина
/ Білім беру бағдарламалары орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/

pdf


[:ru][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII Международная научно-практическая конференция” headline=”Раннее развитие и начальное образование” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

Международные перспективы по раннему образованию и заботе о детях
Михо Тагума
/Управление по образованию и навыкам, ОЭСР/
pdf

Сопоставительный анализ системы дошкольного воспитания и обучения Казахстана со странами ОЭСР
Елдос Нурланов
/ Информационно-аналитический центр, Казахстан/
Шарапат Султангазиева
/ Департамент дошкольного и среднего образования, Министерство образования и науки, Казахстан/
pdf

Дошкольное обучение и воспитание: сохраняя традиции, внедряя инновации
Жанар Абдильдина
/ Центр образовательных программ, АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы», Казахстан/

pdf


[:en][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII NIS International Research-to-Practice Conference” headline=”Early Childhood and Primary Education” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

International perspectives on early childhood education and care
Miho Taguma
/Directorate for Education and Skills, OECD/
pdf

Analysis of the systems of preschool nurture and education in Kazakhstan and the countries of the OECD
Yeldos Nurlanov
/ Information Analytic Centre, Kazakhstan/
Sharapat Sultangaziyeva
/ Department of Preschool, Primary and Secondary Education, Ministry of Education and Science, Kazakhstan/
pdf

Early childhood education and care: introducing innovations and preserving traditions
Zhanar Abdildina
/ Centre for Educational Programmes, Nazarbayev Intellectual Schools, Kazakhstan/

pdf


What we want from students and what students want from us: a glimpse into the future
Pavel Luksha
/ Skolkovo School of Management, Moscow, Russian Federation/

pdf


[:]