[:kk][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”6411″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”XI NIS Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы” headline=”Жүзден жүйрік спикерлер” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]
Тео Вуббельс
Мұғалімнің сыныптағы және сыныптан тыс қарекеті
Әдебиеттерде мұғалім қарекеті оқушылардың білім алуына себепші фактор ғана емес, сондай-ақ мұғалімдердің кәсіби өсуіне және мектептің жалпы дамуына әсер ететін элемент деп қарастырылады. Мұғалім қарекеті әдетте мұғалімнің әртүрлі іс-шараларға, көбіне сыныптан тыс шараларға қатысуы ретінде қарастырылады. Кей кезде ғана мұғалім белсенділігі немесе қарекеті оқушымен қарым-қатынасы тұрғысынан зерттеледі. Бұл таңқалдырарлық жағдай, себебі, мұғалім өз жұмысының басым бөлігін сыныпта оқушылармен жұмыс жасаған кезде атқарады. Сондықтан бұл презентацияда спикер мұғалім қарекетін «мұғалім-оқушы» қарым-қатынасы тұрғысынан қарастырады. Көптеген зерттеулерге сүйенсек, қарекетшілдік мұғалім-оқушы қарым-қатынасында маңызды құрамдас бөлік болып табылады. Дегенмен бұл екі бағыттың бірі ғана. Екінші ажырамас элемент ол – қарым-қатынас. Мысалы, жұмсақ та қатал мұғалім қарекетшіл болуы да, қарым-қатынас орната алуы да қажет. Сонымен қатар, мұғалімнің сыныптан тыс та жұмысына назар аударып, осы аспектілердің бәрін өз-өзін анықтау теориясы тұрғысынан біріктірген жөн.
Оқуды жеңілдететін «мұғалім-оқушы» қарым-қатынас
Тиімді оқу ортасын құруда «Мұғалім-оқушы» қарым-қатынасы өте маңызды фактор. Бұл семинар 35 жыл бойы мұғалім-оқушы қарым-қатынасын кең контекстіде зерттеген еңбектердің нәтижесін көрсетеді. Спикер оқытудың ерекшеліктерін тұлғааралық тұрғыдан қорытындылап, «мұғалім-оқушы» қарым-қатынасын өлшеуде қолданылатын құралдарды таныстырады. Семинарға қатысушылар оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас сапасын зерттеу үшін оқушыға (мұғалімге де) арналған сауалнаманы қалай қолдануға болатынын іс жүзінде көре алатын болады. Тыңдармандардың қалауына қарай спикер нәтижелердің өзін таңдап көрсетеді, мысалы, «мұғалім-оқушы» қарым-қатынасы мен оқушы жетістігінің байланысы, «мұғалім-оқушы» қарым-қатынасының уақыт өте келе өзгеруі, мұғалімнің кәсіби дамуы, сыныппен қарым-қатынасқа байланысты мұғалімдердің ортақ проблемалары, «мұғалім-оқушы» арасындағы жағымды және жағымсыз қарым-қатынас орнату, жағымды қарым-қатынастың бұзылуы, тұлғаға бағытталған оқу ортасында «мұғалім-оқушы» қарым-қатынасы, тиімді «мұғалім-оқушы» қарым-қатынасын құру үшін мұғалімдерді дайындау және т.б.
[:ru][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”6411″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”XI Международная научно-практическая конференция” headline=”Инноваторы в образовании” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]
Тео Вуббельс
Проактивность учителя в классе и за его пределами
Проактивность учителей представляется в литературе основой в обучении учащихся, наряду с этим, педагоги играют большую роль в плане профессионального роста учителей и развития школы в целом. Изучая проактивность учителя, обычно обращают внимание на то, какие усилия педагог прилагает для участия в различных мероприятиях, зачастую вне класса. Иногда деятельность учителя рассматривается в контексте взаимодействия с учащимися. И это удивительно, потому как большая часть работы учителя происходит в классе, при общении с детьми. В данной презентации спикер представит проактивность учителя с точки зрения межличностных отношений на уровне «учитель-ученик». Большое количество исследований показало, что проактивность учителя является важным составляющим во взаимоотношениях «учитель-ученик». Однако, это лишь одно из двух направлений. Вторым неотъемлемым элементом является общение. Например, для мягкого, но в то же время требовательного педагога важно, как поставлена деятельность учителя и налажено общение в классе. Таким образом, полезно также обратить внимание на межличностный контекст деятельности учителя вне класса и объединить все эти аспекты с точки зрения теории самоопределения.
Взаимоотношения “учитель-ученик” и их значение в обучении
Отношения «учитель-ученик» являются важным фактором в создании эффективной среды обучения. Данный семинар осветит результаты исследования, которое более 35 лет изучало отношения учитель-ученик и представит эти результаты в более широком контексте знаний об отношениях учителей и учащихся. Спикер кратко сформулирует особенности межличностного взгляда на обучение и представит инструменты, используемые для измерения восприятия отношений и взаимодействий на уровне «учитель-ученик». Участники семинара смогут на практике увидеть, как можно использовать опросник для учащегося (и для учителя), чтобы изучить качество отношений между учащимися и учителями. На основе предпочтения аудитории, спикер представит отдельную выборку результатов, например, взаимосвязь отношений «учитель-ученик» и достижений учащихся, изменение отношений «учитель-ученик» с течением времени, в том числе и с фокусом на профессиональное развитие педагога, общие проблемы педагога, связанные со взаимоотношениями с классом, выстраивание положительных и отрицательных отношений «учитель-ученик», разрушение положительных отношений, отношения «учитель-ученик» в личностно-ориентированной среде обучения, подготовка учителей для эффективных отношений «учитель-ученик», и так далее.
[:en][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”6411″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”XI NIS International Research-to-Practice Conference” headline=”Inspirational Speakers” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]
Theo Wubbels
Teacher Agency in Classrooms and Beyond
Teacher agency is seen in the literature as a key not only for facilitating student learning but also for continuing professional development, collaborative teacher learning and school development. Teacher agency usually is studied as the teacher’s effort to engage in activities and intentional actions, more often outside than inside the classroom. Seldom it refers to the work of the teacher in interaction with students. This is surprising because most of a teacher’s work is in the classroom when communicating with his or her students. In this presentation therefore, I approach teacher agency from an interpersonal perspective and first focus on what is happening in teacher-student interactions. A wealth of research has shown that agency is an important concept in teacher-student interactions (and relationships), but it is only one of the two essential dimensions to be studied. Communion is the second important dimension and for example in the concept of the teacher as warm demander it has been shown that both agency and communion are needed. It appears fruitful to consider teacher agency also outside the classroom from an interpersonal perspective with the dimensions agency and communion and to combine these dimensions with elements from the Self-Determination Theory.
Teacher-Student Relationships to Facilitate Learning
Teacher-student relationships are an important factor in effective learning environments. This workshop will cover findings of a research program that studied for more than thirty-five years teacher-student relationships and will situate these results in the broader knowledge base on teacher-student relationships. I will summarise the interpersonal perspective on the study of teaching and introduce instruments to measure perceptions of the teacher-student relationship and teacher-student interactions. We will practice observing teacher-student interactions and look at the way a student (and teacher) questionnaire can be used for investigating the quality of the teacher-student relationship. Based on the preferences of the participants I will then present and discuss a selection of results on for example the associations of teacher-student relationships and student outcomes, student engagement and student goals, changes in the teacher-student relationships over time and developments during the teaching career, common teacher problems in the relationships with their classes, building positive and negative teacher-student relationships, destroying positive relationships, teacher student relationships in student centred environments, teacher education for effective teacher-student relationships, et cetera.
[:]
Recent Comments