[:kk][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы” headline=”Жанұя, қоғамдыстық және қоғам” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

Мультисауаттылық қоғамдастығы – өнімнен үрдіске көшу
Нэтти Боивин
/ Назарбаев Университеті, Қазақстан/

pdf


Ата-аналардың мектепті таңдауға әсер ететін факторлар: оқыту екі түрлі тілді мектептердің мысалы негізінде
Әсем Қожахметова
/ Бизнес және менеджмент колледжі, Қазақстан/

pdf


Джона Дьюидің қоғамға қатысты қорытындалары: білім беру саласы мамандарына қатысты кейбір қорытындылары
Дэвид Макхатчен
/ «Назарбаев Зияткерлік мектептері», Қазақстан/

pdf


[:ru][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII Международная научно-практическая конференция” headline=”Семья, сообщества и общество” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

Сообщество мультиграмотности – переход от продукта к процессу
Нэтти Боивин
/ Назарбаев Университет, Казахстан/

pdf


Факторы, влияющие на выбор школы родителями: на примере двух школ с разными языками обучения
Асем Кожахметова
/ Колледж бизнеса и менеджмента, Казахстан/

pdf


Взгляд Джона Дьюи на общество: некоторые выводы для работников в области образования
Дэвид Макхатчен
/ АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы», Казахстан/

pdf


[:en][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”1366″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”VIII NIS International Research-to-Practice Conference” headline=”Жанұя, қоғамдыстық және қоғам” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

Multiliteracies community of learning – shifting from product to process
Nettie Boivin
/ Nazarbayev University, Kazakhstan/

pdf


Factors influencing parents’ choice of school: the example of two schools with different instructional languages
Assem Kozhakhmetova
/ College of Business and Management, Kazakhstan/

pdf


John Dewey’s views on society: some implications for educationalists
David McHutchon
/ Nazarbayev Intellectual Schools, Kazakhstan/

pdf


[:]