XIII Халықаралық ғылыми-әдістемелік конференциясы
2022 ж. 21–22 қазан

21 жұма
10:00-11:30
7-зал
2-қабат
№1 секция отырыстары
1.1. Мектепке дейінгі білім беру сапасын зерттеу (мастер-класс)

Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбие беру саласына ер адамдарды тарту, осы салада тұрақтандыру және дамыту мәселесін қалай шешуге болады?
Саймон Браунхилл
Бристоль университетінің профессоры, Ұлыбритания

Модератор:
Гүлістан Асылбекова
НЗМ ДББҰ «Білім беру бағдарламалары орталығы» филиалының аға менеджері

10:00-11:30
8-зал
2-қабат
№1 секция отырыстары
1.2. Мектепке дейінгі білім беру сапасын зерттеу

ECERS-3 халықаралық шкаласы негізінде Қазақстандағы мектепке дейінгі білім беру сапасына жүргізілген алғашқы ұлттық зерттеу нәтижелері
Гаухар Киикова
«OYNA балалық шақ институты» ҚБ төрайымы, Қазақстан
Алтынай Бектемірова
«OYNA балалық шақ институты» ҚБ негізін қалаушы, Қазақстан

Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалаудың жаңа құралдары: ойын мен шығармашылық қабілеттерді дамыту мақсатымен жағдайды бағалау
Ольга Шиян
МҚПУ ғылыми қызметкері

Білім беру сапасын кең ауқымды зерттеу нәтижелері және олардың балабақшаларға реформа жасаудағы рөлі
Игорь Шиян
Урбанистика және жаһандық білім беру ҒЗИ директорының орынбасары, Баланы дамыту зертханасының меңгерушісі

Модератор:
Айжан Рамазанова
Назарбаев университеті Жоғары білім беру мектебінің докторанты

11:40-13:10
7-зал
2-қабат
№1 секция отырыстары
1.3. Ақпараттық қоғамды дамыту аясындағы функционалдық сауаттылық

Әлеуметтік қатысу және өмір бойы білім алуға қажетті мультисауаттылық
Сари Сулкунен
Ювяскюль университетінің адъюнкт-профессоры, Финляндия
(онлайн)

Функционалды оқу сауаттылығын дамыту оңай ма әлде қиын ба?
Людмила Рождественская
математика және информатика мұғалімі, функционалдық сауаттылық тренері, блогер, Signum қауымдастығының негізін қалаушы және модераторы, Эстония

Балаларды «сенбеуге» үйрету қажет пе? (фактчекинг = сыни ойлау)
Оразай Кыдырбаев
редактор, медиатренер, независимый исследователь

Орта мектепте негізгі құзыреттіліктер мен дағдыларды дамыту: қиындықтар мен мүмкіндіктер
Ризагүл Сыздықбаева
PISA ұлттық жоба менеджері, ҚР ОАМ АТО Халықаралық салыстырмалы зерттеулер департаменті, Қазақстан
Ұлжан Оспанова
ҚР ОАМ АТО Қолданбалы зерттеулер мен әзірлемелер департаментінің директоры, Қазақстан

Модератор:
Зухра Шегенова
НЗМ ДББҰ «Білім беру бағдарламалары орталығы» филиалы директорының орынбасары

11:40-13:10
5-зал
2-қабат
№1 секция отырыстары
1.4 Педагогикалық өлшеулер саласындағы зерттеулер

Оқушыларды Назарбаев Зияткерлік мектептеріне қабылдауға іріктеу тестісінің нәтижелеріне видеоойындардың әсер
Айгүл Джандарова
Білім беру саласындағы басқару ісі магистрі, НЗМ ДББҰ «Педагогикалық өлшеулер орталығы» филиалы, Оқушыларды конкурстық іріктеу бөлімінің басшысы

Оқу үдерісін когнитивтік нейробиология идеялары мен тәсілдері негізінде құру
Айман Қазыбаева
PhD, ALMAU менеджмент мектебінің деканы, Нейромаркетинг зертханасының басшысы, Қазақстан
Әсел Рахымбекова
PhD, НЗМ ДББҰ «Педагогикалық өлшеулер орталығы» филиалының аға менеджері

Студенттердің оқу жетістіктері мен әлеуметтік сипаттарының университет стипендиясы иегері болуына ықпалы
Мэтью Кортни
PhD, профессор ассистенті, Назарбаев университеті, Қазақстан
Бауыржан Серіков
«Tamos Education физика-математика мектебі» ББМ бас директоры, Қазақстан

Оқушылардың жаратылыстану бағытындағы пәндерге қабілетін анықтау мақсатымен ғылыми сауаттылығын бағалау: Назарбаев Зияткерлік мектептерінің кейсі
Ақан Жүсіпов
физика ғылымдарының магистрі, НЗМ ДББҰ «Педагогикалық өлшеулер орталығы» филиалының аға менеджері

Модератор:
Динара Зиеденова
НЗМ ДББҰ «Педагогикалық өлшеулер орталығы» филиалы директорының орынбасары

11:40-13:10
4-зал
1-қабат
№1 секция отырыстары
1.5. Мектепке дейінгі білім беру сапасын зерттеу

Мектепке дейінгі білім берудің ұзақмерзімді әсері бар ма? Британдық зерттеу нәтижелерінің деректері
Ирам Сираж
Балаларды дамыту және оқыту профессоры, Оксфорд университеті, Ұлыбритания

Балалардың зерттеу әрекеті кезінде себеп-салдарлық сұрақтарды тұжырымдау (мастер-класс)
Қорлан Жілібекова
Астана қаласындағы Халықаралық мектеп

Модератор:
Согдиана Чукурова
НЗМ ДББҰ «Білім беру бағдарламалары орталығы» филиалы директорының орынбасары

11:40-13:10
221-кабинет
2-қабат
№1 секция отырыстары
1.6. Әлеуметтік-эмоциялық дағдылар және оқушылардың үлгерімі

Мектептерде әлеуметтік және эмоциялық оқыту ғылымы мен тәжірибесі
Стефани Джоунс
PhD, Ecological Approaches to Social Emotional Learning Laboratory (EASEL) ғылыми-зерттеу зертханасының жетекшісі, Гарвард университеті, АҚШ
(онлайн)

Бағалау процедураларын жетілдіру үшін когнитивті
және когнитивті емес дағдыларды зерттеу

Гүлбақыт Сұлтанова
PhD, НЗМ ДББҰ «Педагогикалық
өлшеулер орталығы» филиалының сарапшысы


Оқушылардың әлеуметтік-экономикалық жағдайы икемді ойлау және академиялық үлгерім арасындағы байланысты қалай анықтайды: Қазақстандағы PISA‑2018 деректері
Назым Сманова
PhD, ҚР ОАМ АТО халықаралық салыстырмалы зерттеулер департаментінің бас талдаушысы, ҚР Оқу-ағарту министрлігі, Қазақстан

Модератор:
Замира Рахымбаева
НЗМ ДББҰ «Педагогикалық өлшеулер орталығы» филиалы директорының орынбасары

11:40-13:10
6-зал
2-қабат
№1 секция отырыстары
1.7. Жас мұғалім: қиындықты бірге еңсереміз


Зерттеу тәжірибесі: жас мұғалімнің өсу жолы
Әсет Серікбаев
тарих мұғалімі, №16 мектеп-лицей, Павлодар қ.



Оқушыларды саралау процесіне ақпараттық технологиялардың ықпалы
Олег Тё
тарих мұғалімі, Астана қаласындағы Халықаралық мектеп



Оқушылардың тарихи құжаттарды талдау және өңдеу
дағдыларын дамыту

Гүлзат Бигельдиева
қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі, №152
мектеп-гимназия, Алматы қ.


Модераторлар:
Арилана Мурзагалиева
НЗМ ДББҰ «Педагогикалық шеберлік орталығы» ЖМ филиалының аға менеджері, Қостанай қ.
Қызжібек Абдраманова
НЗМ ДББҰ «Педагогикалық шеберлік орталығы» ЖМ филиалының аға менеджері


11:40-13:10
3-зал
1-қабат
№1 секция отырыстары
1.8. Балаларға арналған қауіпсіз және жайлы орта

Физикалық ортаның мұғалімдер мен оқушылардың оқуына және мінез-құлқына әсері
Энн Тейлор
SCHOOL ZONE INSTITUTE президенті, Phd, Нью-Мексико университеті, АҚШ
(онлайн)
Альберт Лианг
BEEP Lab, Балаларға арналған дизайн және шығармашылық мектебінің негізін қалаушы, Сингапур Ұлттық университеті, Сингапур
(онлайн)

Балаға жайлы қала
Анна Стативкина
ЮНИСЕФ-тің Балалардың өмірлік тұрақтылығы бағдарламасының үйлестірушісі, Қазақстан

Ойнау құқығы
Алеся Нугаева
«EcoKultura» ҚҚ директоры, әлеуметтік психолог, әлеуметтік, мәдени жобалардың кураторы, урбанист, Қазақстан

Мектепке барар қауіпсіз жол
Роман Барабанов
көлік инженері, Urban Forum Kazakhstan, азақстан

Балалар қаланың дамуына қалай әсер ете алады?
Алихан Кушербаев
урбан-белсенді, ЮНИСЕФ-2018 байқауының жеңімпазы, Қазақстанурбан-белсенді, ЮНИСЕФ-2018 байқауының жеңімпазы, Қазақстан


Урбанистика бойынша балаларға арналған білім беру
бағдарламасы

Әсел Есжанова
Urban Forum Kazakhstan ҚҚ құрылтайшысы, Даму жөніндегі директор, Urbanitarium білім беру бағдарламасының кураторы, Қазақстан


Модераторлар:
Данара Абильденова
НЗМ ДББҰ «Білім сапасын бақылау және халықаралық аккредитация» департаменті директорының орынбасары;
Әділ Нұрмақов
саясаттану ғылымдарының кандидаты, саясаттану және масс-медиа салаларының сарапшысы, Urban Forum Kazakhstan жетекшісі, Қазақстан




11:40-13:10
8-зал
2-қабат
№1 секция отырыстары
1.9. Әлеуметтік желілер. Блог жүргізетін мұғалім (мастер-класс)

Мұғалім және TikTоk: менің тәжірибем
Ұлан Үсенов
химия мұғалімі, @wannabeteacher, Қазақстан

Instagram арқылы әріптестерді қалай оқытуға болады?
Алина Әлімбаева
«№12 жалпы білім беретін мектеп» ҚММ директорының оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары, Жітіқара қ., Қазақстан

Мұғалімнің балаларды жаңаны үйренуге ынталандыруына цифрлық технологиялар қалай көмектеседі?
Сағынгали Қалиев
тарих мұғалімі. Digital Ustaz Almaty‑2021
байқауының жеңімпазы, Қазақстан

Оқытуда әлеуметтік желілерді пайдалану: Facebook (соның ішінде Messenger), Instagram, Twitter
Мадис Сомелар
Таллинн орта мектебі директорының орынбасары, тарих және әлеуметтік ғылымдар мұғалімі,
Эстония


Модератор:
Жанна Байғаринова
НЗМ ДББҰ «Өзгерістерді басқару» департаметінің аға менеджер




11:40-13:10
2-зал
1-қабат
№1 секция отырыстары
1.10. Бағалау жүйесін дамыту


Емтихан нәтижелері деректерін сандық талдау
Арнольд Дж.Брауэр
PhD, RCEC (сараптама және сертификаттау зерттеу орталығы) аккредиттеу агенттігінің директоры, Нидерланд


Модератор:
Бауыржан Есингельдинов
НЗМ ДББҰ «Педагогикалық өлшеулер орталығы» филиалы директорының орынбасары



11:40-13:10
1-рекреация аймағы
2-қабат
№1 секция отырыстары
1.11. Мұғалімдердің іс-тәжірибесін зерттеу нәтижелерін таныстыруы (1-топ)

Зияткерлік мектептегі сабақта жағымды эмоционалды климатты қалай құруға болады?
Анастасия Паневина
Павлодар қ. ХББ НЗМ


Батыс Қазақстандағы орта мектебінде жасөспірімдер депрессиясы және оның суицидпен байланысы туралы мұғалімнің хабардар болуын зерттеу
Тюлешева Салтанат Сырымовна
Орал қ. ФМБ НЗМ


9-10-сынып оқушыларының мінез-құлқы жоғары ойлау дағдыларын қалыптастыруға қалай әсер етеді?
Әлжанова Бақыт Қонысбайқызы
Хамзин Ергали Коркембаевич
Актөбе қ. ФМБ НЗМ


Рефлексивті тәжірибе мектепке дейінгі білім беру педагогтарының бағалау құзыреттілігін даму векторы ретінде
Колесова Людмила Геннадьевна
Педагогикалық өлшеулер орталығы


Біліктілік арттыру курстарында мектепке дейінгі ұйым педагогтерінің рефлексия дағдыларын дамыту
Шакимова Дарияш Дарибаевна
Аскабулова Жанар Ажимухановна
Педагогикалық өлшеулер орталығы


Мектеп оқушыларының білім жетістіктерінің мониторинг нәтижелері
Жумажанова Сания
Ы.Алтынсарин атындағы ҰБА


Модератор:
Мусарова Венера Ауданбековна
Адами ресурстарын басқару департаментінің директоры


11:40-13:10
2-рекреация аймағы
2-қабат
№1 секция отырыстары
1.12. Мұғалімдердің практикасын зерттеу нәтижелерінің презентациясы (2 топ)

Онлайн оқытудан кейінгі оқу үрдісінің қалпына келуі: Оқушылардың өзара қарым-қатынастарын сабақты зерттеу арқылы нығайту
Сулейманова Макпал Толевбековна
Ахмедина Асель Асановна
Сулейменова Айгуль
Қарағанды қ. ХББ НЗМ


Қырғызстан мен Тəжікстанның мектептерінде сапалы білім берудің академиялық жəне академиялық емес дағдыларын зерттеу
Шаматов Дуйшон
Mir Afzal Tajik
Адина Асанова
Назарбаев Университеті


Қазақстандағы Зияткерлік мектепте бөлінген көшбасшылық және оның мұғалімдердің көшбасшылығының дамуына ықпалы
Өнерқан Динара
Өскемен қ. ХББ НЗМ


Пандемия кезіндегі əл-ауқат: Қазақстан мектептері басшыларының қөзқарастары және тəжірибесі
Каримова Назерке
Серкебаева Сауле
Назарбаев Университеті


Ағылшын тіліндегі химия сабағында оқушылардың директиваларды қолдану жиілігіне CLIL және IBL интеграциясының ықпалын зерттеу
Бабич Ирина Михайловна
Баратова Алия Ахатовна
Павлодар қ. ХББ НЗМ


Мектеп оқушыларының тілдік мінез-құлқына әлеуметтік желілердің әсері (казақ тілді ауыл мектеп оқушыларының тілдік мінез-құлқын зерттеу мысалында)
Саниязова Райхан Галымжановна
Кадылова Айгерим Манаткызы
КММ Рыков ат орта мектебі Катон-Қарағай ауылы ШҚО


Қазақстан бастауыш мектептерінде қолданыстағы ағылшын тілі оқулықтарындағы мəдени көзқарас: сандық контент-талдау
Бөкен Шағала Салтанатқызы
Астана қ. ХБ


Білім беру бағдарламасын реформалау аясында мұғалімдердің жаңартылған педагогика тəжірибесі: Қазақстанның екі орта білім беру мектептерінің кейс-стадилері
Ажмухамбетов Амир Серикович
Қостанай қ. ФМБ НЗМ


Бағалау сессиясы – бағалаудың тиімді кезеңі
Жаилганова Ботагоз Балтабаевна
Антаева Гульжихан Темировна
Қостанай қ.ФМБ НЗМ


Модераторлар:
Мадеева Ирина Анатольевна
Адами ресурстарды басқару департаментінің аға менеджері
Саликова Гульзат Жанбаевна
Адами ресурстарды басқару департаментінің аға менеджері


11:40-13:10
1-зал
1-қабат
№1 секция отырыстары
1.13. Цифрлық мұғалім: іске қосу
• Сабаққа арналған цифрлық құралдар – зейінді белсендіру, бағалау, практикалық жұмыстар, виртуалды кабинеттер, викториналар
Зоя Журбенко, Анар Таяпбергенова
(Семей қаласындағы НЗМ)
Лаура Байханова, Гульнур Салимжанова, Асель Жантасова , Данагуль Бейсенбаева, Меруерт Темирханова, Диар Кундакбаев, Шырын Мулкибаева, Салия Сакенова
(Астана қаласындағы Халықаралық мектеп)
Әлима Құрбанғалиева, Несібелі Нуридин
(Астана қаласындағы НЗМ)
• Мифтерді жоққа шығарушылар – балабақша мен бастауыш мектепте бағдарламалау, бағдарламашы қыздар және информатика сабақтарынан тыс бағдарламалау туралы
• EdTech-компаниялары – мұғалімдерге (оқулықтан тыс технологиялық шешімдер, STEAM, мектептердегі роботтар мен мобильді құрылғылар)
Модератор:
Ерлан Меирбек
НЗМ ДББҰ «Өзгерістерді басқару» департаментінің директоры
13.10-13:30
Көрме аймағы
Қол қою сессиясы

13:30-14:10
Түскі ас