XIII Халықаралық ғылыми-әдістемелік конференциясы
2021 ж. 21–22 қазан

22 сенбі
13:45-15:15
7-зал
2-қабат
№4 секция отырыстары
4.1. Мазмұн арқылы тіл оқыту (мастер-класс)

Сыныпта тілді визуализациялау әдістері
Фил Болл
пән мен тілді кіріктіріп оқыту саласындағы
кітаптардың авторы және тренер, Испания

Модератор:
Гульжан Рысбеккызы
НЗМ ДББҰ «Білім беру бағдарламалары орталығы» филиалының аға менеджері

13:45-15:15
221-кабинет
2-қабат
№4 секция отырыстары
4.2. Оқушыны жан-жақты дамытудың кіріктірілген тәсілдемесі (мастер-класс)


Зертханалық және практикалық жұмыстар арқылы оқушылардың ғылыми-зерттеу дағдыларын дамыту
Ғалия Алжанова
химия докторанты, НЗМ ДББҰ «Білім беру бағдарламалары орталығы» филиалы, Жаратылыстану-математика бағытындағы пәндер бөлімінің басшысы
Гаухар Жанболатова
химия магистрі, НЗМ ДББҰ «Білім беру бағдарламалары орталығы» филиалының аға менеджері

Өнер түрлері арқылы оқушылардың эмоциялық интеллектісін дамыту
Анар Оспанова
магистр, НЗМ ДББҰ «Білім беру бағдарламалары орталығы» филиалының аға менеджері
Бақытжан Дүйсенова
магистр, НЗМ ДББҰ «Білім беру бағдарламалары орталығы» филиалының аға менеджері

Модератор:
Галия Алжанова
НЗМ ДББҰ «Білім беру бағдарламалары орталығы» филиалы, Жаратылыстануматематика бағытындағы пәндер бөлімінің басшыс


13:45-15:15
8-зал
2-қабат
№4 секция отырыстары
4.3. Педагогтердің мектеп командаларында кәсіби дамуы


Мектеп командаларын құру: жетекші және серіктес мектептердің өзара әрекеттесу тәжірибесі
Гүлназ Әбілдаева
№9 мектеп-лицей, Шымкент қ.
Гульфайруз Ержанова
А.Пушкин атындағы №1 мектеп-гимназия, Шымкент қ.

Сабақты зерттеу арқылы мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін арттыру
Замира Шакирова
Якор орта мектебі, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы
Алма Шаштаулетова
Якор орта мектебі, Солтүстік Қазақстан облысы, Қызылжар ауданы

«Per-to-peer»: серіктес мектептердің мұғалімдеріне қолдау көрсету үшін тәлімгерлік ұйымдастыру
Руслан Сисенов
Жанар Құрманалиева
Қырықбай Ұзақбаев
У.Қарманов атындағы №262 мектеп-гимназия, Арал қ

STEM-оқытуды бірлесіп жүзеге асыру тәжірибесі
Әйгерім Қошанова
Жанар Махатова
Айжан Амангелді
IT мектебі, Көкшетау қ.


Модераторлар:
Сапура Жолдасбаева
НЗМ ДББҰ «Педагогикалық шеберлік орталығы» ЖМ сарапшысы
Талаш Унгарова
НЗМ ДББҰ «Педагогикалық шеберлік орталығы» ЖМ филиалының директоры, Атырау қ.


13:45-15:15
4-зал
1-қабат
№4 секция отырыстары
4.4. Мектептегі оқушылардың игілігі: стратегия, инновация және тәжірибе


Мектептердің игілігін қамтамасыз етудің жүйелік тәсілдемесі
Кармель Сефай
Мальта университеті Әлеуметтік әл‑ауқат факультетінің профессоры, Мальта


Игілік: әлеуметтік-эмоциялық оқыту және ASPIRE қағидаттары
Сью Роффи
Лондон университеттік колледжінің құрметті профессоры, білім беру мәселелері бойынша автор, баяндамашы және кеңесші, Ұлыбритания
(онлайн)


XXI ғасыр балалары: цифрлық дәуірдегі эмоциялық әл-ауқат пен білім беру
Франческа Готтшалк
ЭЫДҰ-ның стратегиялық талдаушысы, Франция


Модератор:
Ольга Можаева
«Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Басқарма төрайымының кеңесшісі


13:45-15:15
6-зал
2-қабат
№4 секция отырыстары
4.5. Мектепке дейінгі білім беру сапасын зерттеу


Pen Green орталығы: ерте дамытудың қазіргі тәжірибесіне шолу
Трейси Галлахер
Анджела Проджер
PenGreen Балалар және отбасы орталығы, Ұлыбритания
(онлайн)



Квест ойындары тиімді ме?
Юлия Лен
Астана қаласындағы Халықаралық мектеп
Әлия Әлмұхаметова
Астана қаласындағы Халықаралық мектеп


Модератор:
Арман Султанов
НЗМ ДББҰ «Білім беру бағдарламалары орталығы» филиалының аға менеджері


13:45-15:15
2-зал
1-қабат
№4 секция отырыстары
4.6. ХХІ ғасырдың талабы – оқытуда әр оқушыға жеке тәсілдеме


Цифрлық ресурстар, бейімделген технологиялар және
дербестендірілген оқыту – бүгін және ертең!

Деральд «DJ» Уэст
McGraw Hill Education кәсіби қызметтері саласы вице-президенті, АҚШ


Модератор:
Талгат Демежан
Назарбаев Зияткерлік мектептерін дамыту департаментінің менеджері


13:45-15:15
1-рекреация аймағы
2-қабат
№4 секция отырыстары
4.7. Мұғалімдердің іс-тәжірибесін зерттеу нәтижелерін таныстыруы (6-топ)


Дүние жүзі тарихы сабақтарында 7 В сынып оқушыларының академиялық жазу дағдыларын дамытуға CLIL әдістемесін қолдану қалай ықпал етеді?
Хайдарова Айгерим Мейрамовна
Қостанай қ. ФМБ НЗМ


8 сыныпта талдау негізінде мәтінді қысқаша мазмұндауды жазу үшін Сөз – Сөйлем – Абзац (ССА) әдісін қолдану
Манабаева Зауреш Усмановна
Шайхиева Бактыгуль Манибековна
Қызылорда ХББНЗМ


Ағылшын тілі сабағында 8 сыныпта жазылым дағдыларын қалай дамытуға болады?
Ерманова Бакытгуль Болатовна
Головинцева Валерия Валерьевна
Павлодар ХББ НЗМ ДББҰ


Оқытудың Әмбебап Дизайнын енгізі – тиімді сараланған тәсілдердің бірі
Рахимбекова Асем
Алиева Феруза
Қарағанды қ. ХББ НЗМ


Физиканы оқытуда концептуалды түсінік және проблеманы шешу дағдыларына симулятор көмегімен ашық сұрақ қою моделінің әсерін зерттеу
Princess Tobias Arguelles
Боханова Нургуль
Кенебаева Айнур
Шымкент қ. ФМБ НЗМ


Концептуалды оқытуды кешенді қолдану арқылы жаңа идеялар генерациясы негізінде зерттеу және жобалау дағдыларын дамыту
Исина Бакытжан Капановна
Қарағанды қ. ХББ НЗМ


Ағылшын тілі сабағында оқушылардың оқу қажеттіліктерін есептегенде, аргументті жазу үшін сараланған тапсырмалар
Сулейменова Айгуль Дулатовна
Қарағанды қ. ХББ НЗМ


Модератор:
Венера Мусарова
НЗМ ДББҰ «Адам ресурстарын басқару» департаментінің директоры


13:45-15:15
2-Рекреация аймағы
2 этаж
№4 секция отырыстары
4.8. Мұғалімдердің іс-тәжірибесін зерттеу нәтижелерін таныстыруы (7-топ)


Кері байланыстың түрлерін қолдану арқылы жазылым дағдыларын жетілдіру
Билич Юлия
Уразбекова Дина
Тараз қ. ФМБ НЗМ


Қазақ тілі сабақтарында графикалық органайзерлер арқылы оқушылардың талдау қабілеттерін жетілдіруге бола ма?
Таубалдиева Акбота Турисбаевна
Алматы қ. ХББ НЗМ


Аргументтеу дағдысын дамыту стратегияларына негізделген саралап оқыту: оқушының үлгерімі мен мұғалімнің кәсіби дамуына тиімді әсері
Сегизбаева Бактыгуль
Хайруллина Шолпан
Жасыбаева Айнаш
Сергалиева Алия
Орал қ. ФМБ НЗМ


Қазақстан тарихы сабақтарында Каплан белгішелері арқылы мәтінмен өздігінен жұмыс жасау дағдысын дамыту әдістері
Аликулова Марал Сейсенбековна
Қостанай қ. ФМБ НЗМ


Шығармашылық әдісті қолдану арқылы оқушылардың тілдік дағдыларын дамыту
Ахметова Ардак
Шоткина Марал
Астана қ. Халықаралық мектебі


Жалпы білім беретін мектепте физиканы оқытудың негізгі дидактикалық қағидаларының өзара байланысы
Аширова Саламат Балтахожаевна
Аманбаев Смаил Полатович
Chandan Pal Singh
Шымкент қ. ФМБ НЗМ


Мәтінді түсіну жаттығуларын қолдану арқылы 5А сынып оқушыларының ағылшын тілі сабақтарында оқылым дағдыларын дамыту
Алимгазина Салтанат
Лобанова Евгения
Талдықорған қ. ФМБ НЗМ


Модераторлар:
Ирина Мадеева
НЗМ ДББҰ «Адам ресурстарын басқару»
департаментінің аға менеджері

Гульзат Саликова
НЗМ ДББҰ «Адам ресурстарын басқару»
департаментінің аға менеджері


13:45-15:15
5-зал
2-қабат
№4 секция отырыстары
4.9. SHARE жобасы. Педагогтердің рефлексиялық және кәсіби қоғамдастығын құру


Мұғалімнің кәсіби дамуындағы зерттеу туралы көзқарастар
Гүлжанат Әбдіраманова
№67 мектеп-гимназия, Астана қ.


Кері байланыс баланың өз бетінше білім алуына қалай
әсер етеді?

Аягөз Кәрімова
№37 мектеп-лицей, Астана қ.


Айтылым дағдысы негізінде дерек жинау
Айгүл Хаблекбер
№76 мектеп-лицей, Астана қ.


Зерттеу аймағын анықтау және зерттеу нысанын тұжырымдау
Қайырлы Жұмаханов
№50 мектеп, Астана қ.


«Бiлiм беру – зерттеу әдiстерiне кiрiспе» кiтабын іс-әрекеттегі зерттеу барысында қолданудың маңызы
Мәдина Нұртөлеу
№59 мектеп-лицей, Астана қ.


Іс әрекеттегі зерттеуде бақылау арқылы нәтижеге қол жеткізу
Арай Сулкеева
№56 мектеп, Астана қ.


Ғылыми жоба – Қазіргі арнайы мұғалім
Татьяна Воронко
№2 арнайы мектеп, Астана қ.


Іс-әрекеттегі зерттеудің балаға әсерін бақылау: қызығушылығын ояту, ынталандыру
Гульзат Кусепова
№53 мектеп, Астана қ.


Әдіснамалық аспект – зерттеу мәселесін шешу жолдарының бірі
Шолпан Селиханова
№72 мектеп, Астана қ


Оқушыларды қандай қолдау түрі ынталандырады?
Бақытгүл Жұмашева
№58 мектеп, Астана қ.


Модератор:
TBA

13:45-15:15
1-зал
1-қабат
№4 секция отырыстары
4.10. Цифрлық мұғалім: іске қосу

• Сабаққа арналған цифрлық құралдар – зейінді белсендіру, бағалау, практикалық жұмыстар, виртуалды кабинеттер, викториналар
Зоя Журбенко, Анар Таяпбергенова
(Семей қаласындағы НЗМ)
Лаура Байханова, Гульнур Салимжанова, Асель Жантасова , Данагуль Бейсенбаева, Меруерт Темирханова, Диар Кундакбаев, Шырын Мулкибаева, Салия Сакенова
(Астана қаласындағы Халықаралық мектеп)
Әлима Құрбанғалиева, Несібелі Нуридин
(Астана қаласындағы НЗМ)
• Мифтерді жоққа шығарушылар – балабақша мен бастауыш мектепте бағдарламалау, бағдарламашы қыздар және информатика сабақтарынан тыс бағдарламалау туралы
• EdTech-компаниялары – мұғалімдерге (оқулықтан тыс технологиялық шешімдер, STEAM, мектептердегі роботтар мен мобильді құрылғылар)

Модератор:
Ерлан Меирбек
НЗМ ДББҰ «Өзгерістерді басқару» департаментінің директоры


13:45-15:15
3-зал
1-қабат
№4 секция отырыстары
4.11. Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу


ОЙЫНДАР – негізгі дағдыларды меңгертудің ерекше
тәсілдері (мастер-класс)

Фариза Мамашева
Астана қаласындағы Халықаралық мектеп
Череми де ла Круз
Астана қаласындағы Халықаралық мектеп


Сын тұрғысынан ойлау элементтері арқылы балалардың коммуникативтік (айтылым, тыңдалым) дағдыларын дамыт
Махфуза Жанпейсова
Астана қаласындағы Халықаралық мектеп


ТРИЗ (Өнертапқыштық есептерді шешу теориясы) – тілдік дағдыларды дамыту барысында балалардың бастамасын қолдау құралы
Гүлзат Қапарова
Астана қаласындағы Халықаралық мектеп
Айсұлу Тұяқбаева
Астана қаласындағы Халықаралық мектеп


Музыкалық жинақ (мастер-класс)
Жанна Каримбаева
Астана қаласындағы Халықаралық мектеп


Модератор:
Азиза Нургазинова
PYP координаторы, Астана қаласындағы Халықаралық мектеп