конференция туралы
бағдарлама
спикерлер
байланыс
ҚАЗ
РУС
ENG
Плакаттар галереясы
1-бөлім
Пәнаралық оқыту: көркем және театралды синтез
Статистикалық Манна – Уитни U және G белгісі критерилері негізінде оқушылардың математикалық білім сапасын зерттеу
Оқушылар және мұғалімдердің адаптивті оқытуды қабылдауы
Қалай STEM оқыту 7 сынып оқушыларының идеяны дәлелдеу және қорғау арқылы дағдысын дамыту арқылы жаратылыстану-математикалық сауаттылықты қалыптастыруға әсер етеді?
Химия сабағында CLIL стратегиясын іске асыру тәжірибесі
Қазақстанда ата-аналардың критериалды бағалауды қабылдауы: артышықтары және кемшіліктері
Ағылшын тілі мұғалімдерінің 7 сынып оқушыларының жазбаша емтихан жұмыстарын бағалау тәжірибесінен кейс-стадилері
Сабақты зерттеу – мұғалімдерді өз тәжірибесін зерттеуге ынталандырудың тиімді жолы
Астана қаласы арнайы мектебі мұғалімдерінің кәсіби дамуындағы тәлімгерліктің ролі
Тиімді бірлескен оқыту стратегиясын қолдану
Мәселеге негізделген эвристикалық оқыту әдісін қолдану арқылы аргументтеу дағдыларын дамыту
Инфографика – ағылшын тілі сабағында оқушылардың сандық көрсеткіштерді талдау және түсінудің жолы
Нәтижелі және үрдісті тәсіл арқылы оқушылардың сындарлы академиялық жазылымын жетілдіру
Картаға түсіру концептісі биологиялық процессте ақпаратты құрылымдау зерттеу дағдысын қалыптастырудың жолы ретінде
Интеллект-карта әдісін қолдану арқылы оқушылардың мәтінді құрылымдау дағдысын қалай дамытуға болады?
Intermediate деңгейіндегі оқушылардың тыңдалымды түсінуге метакогнитивті стратегияны қолданудың әсері
2-бөлім
Жүйелі-әрекеттік тәсілдің қағидалары арқылы жоғары деңгей дағдыларын қалай қалыптастыруға болады
5Е және 5 техникаларының элементтері және жоғары деңгейлі сұрақтар арқылы оқушылардың эксперимент барысында тұжырымдау дағдыларын дамыту
Проблемалық тапсырмалар арқылы оқушылардың аналитикалық жазылым дағдыларын дамыту
Оқушыларда жүйелі ойлауды қалай дамытуға болады?
9-10 сынып оқушыларының жазудағы аргументтеу дағдыларын дамыту
Саралау тапссырмалары және психология-педагогикалық карталар қолдана отырып 8 сынып оқушыларының география сабағында тілдік дағдыларын жетілдіру
11 сынып оқушыларының мағыналы оқыту стратегиясы арқылы мәтінді талдау және бағалау дағдыларын дамыту
Н, Ң дыбыстарының дұрыс артикуляциясын игеру
COVID19 пандемиясы кезеңінде онлайн оқытуға ауысы: мұғалім қөзқарасын, жетістіктерін және қиындықтарын талдау
Екінші тілді оқыту сабақтарында саралауды әртүрлі темпераменттегі оқушыларға қолайлы орта құруда қалай қолдануға болады?
Темперамент бойынша дифференциалды оқыту қалай білім сапасына әсер етеді?
Leeson Study – 10 сынып оқушыларының параграф жазу дағдысын жетілдіру жолы
Мұғалімнің іс-әрекеттегі зерттеуде «бала дауысының» тиімділігі қандай
Ағылшын тілі сабағында жазылым дағдысын үйретуде оқушылардың ынтасы және өзін-өзі реттеуін дамытуда «төңкерілген оқыту» тәсілін қолдану
Оқушылардың академиялық жазылым дағдыларын дамыту үшін жекелендіріп оқытудың мүмкіншіліктері
STEAM сабақтарында жобалап оқыту арқылы оқушылардың өзіндік реттеуін дамыту