KERA Халықаралық Конференциясы

Жүзден жүйрік спикерлер

9-11 акпан 2017 г.

Баяндамашылар

Тео Вуббельс

Тео Вуббельс, құрметті білім беру профессоры, сондай-ақ 27000 студент оқитын ғылыми-зерттеу Утрехт университетінің қабылдау комиссиясының бұрынғы деканы болып қызмет атқарды.

Ол физика мұғалімі және Монтессори орта мектеп директоры болып жұмыс істеді, білім беру институтында педагогикалық білім доценті және директоры, жоғары оқу орнынан кейінгі білім және жоғары білім беру мен мұғалімдер оқыту орталығында жұмыс істеді. Ол 1991 жылдан бастап (1994-2002) Ұлттық білім беру институтының деканы болды, содан кейін әлеуметтік және мінез-құлық ғылымдар факультетінде жұмыс істеді. 5700 студенттер оқитын кафедраның білім беру басқармасы төрағасы мен оқу бойынша деканның орынбасары болып тағайындалды. Оның негізгі зерттеу саласы: физиканы оқытудың мәселелері, жаңадан бастаушы мұғалімдердің проблемалары, жоғары білім жүйесінде сабақ беру мен оқыту, қоршаған ортаны зерттеу және білім беру саласындағы тұлғааралық қарым-қатынастың ерекшеліктері. Оның ең соңғы жұмысы көпұлтты топтар, мұғалімдердің тұлғааралық қарым-қатынас пен тұлғааралық мінезін-бағалау саласында жазылған. Оның жұмыстары кеңінен халықаралық журналдар және кітаптарда басылып шығарылды, ол сондай-ақ ғылыми-зерттеу білімі бойынша Американдық ассоциациясының (AERA) мүшесі болып табылады. Қазіргі уақытта, ол Голландия жоғары оқу орындарының қауымдастығы жанындағы педагогикалық білімді жақсарту бағдарламасының менеджері, сондай-ақ білім және ғылыми-зерттеу Еуропалық қауымдастығының (EERA) президенті болып табылады.

I Халықаралық Конференциясы, 9-11 ақпан 2016 ж.: Пленарлық отырыстағы баяндама

Тиімді жоғары білім: теория және саясат

Білім (Жоғары) тиімділігіне әсер ететін факторлар туралы мағлұмат көп. Тапсырмаға кететін уақыт, оқу ақысы, профессор және студент арасындағы қарым-қатынас, мұғалімді дайындау, жиі тестілеу, түрлі іс-шаралар арасында бәсекелестік, және басқа да көптеген факторлар оқушының білім алу үрдісіне әсер тигізеді. Факторлардың студент оқуына тікелей немесе жанама қалай әсер ететінін түсіндіретін кешенді теориясы туралы жеткіліксіз ақпарат бар. Бұл мақалада, мен студенттердің уақытын тапсырмаға арттыру жолдарын және тиімді студенттік оқыту бойынша түсінуге мүмкіндік беретін теориялық моделін ұсынамын. Бұл теория (жоғары) білім беру сапасын жақсартатын жолдарын тусінуге көмектеседі. Бұл жолдар университет саясатының барлық дәрежелерінде, соның ішінде жеке профессор, кафедра / факультет / университет және үкімет деңгейлерінде кездеседі.