NIS Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы

Жүзден жүйрік спикерлер

Баяндамашылар

Юри Белфали

Белфали ханым білім жинақтау жұмысын стратегиялық бағытпен қамтамасыз етумен Білім беру мен Дағдылар Басқармасына қолдау көрсетеді. Сонымен қатар, бұл басқарманың мектептік, мектепке дейінгі тәрбиелеу мен білім беру жүйелеріндегі дағдыларды нығайту саясатын жүзеге асыруда көмектеседі.

Ол кең ауқымды тестілеу шараларын қадағалайды, олардың ішінде: оқушылар қабілетін бағалаудың халықаралық бағдарламасы (PISA), оқу мен оқыту сұрақтары бойынша халықаралық зерттеу бағдарламасы (TALIS) және тақырыптық зерттеу жұмыстарында, «Білім беру мен дағдылардың болашағы: МЖМББС білім беру 2030» оқу бағдарламасын дамыту жұмысы . Бұл бағдарламалар мемлекеттердегі бүкілі үшін білім алу мүмкіндігімен қамтамасыз ету МЖМББС жұмысының негізгі компоненттері болып табылады. Бұл жұмыс, өз тарапынан, экономиканың ұлғаюы мен әлеуметтің дамуына ықпал етеді. Белфали ханым соңғы жиырма жылды Франция, АҚШ, Оңтүстік шығыс Азияның кейбір мемлекеттерінде, Африка мен Таяу Шығыс және солтүстік Африка аудандарында өткізді. МЖМББС-ке кірмес бұрын, ол 2002-2012 жылдар арасында ЮНИСЕФ ұйымында Мароккодағы Білім беру бөлімінің бастығы ретінде және Дүниежүзілік банктің адам әлеуетін дамыту саласында қызмет атқарды. Бірқатар мемлекеттердің үкіметтері Белфали ханымнан білім беру саласында реформаларды жүргізу және гендерлік мәселелерді алдыңғы қатарға қою сұрақтары бойынша көмек сұрайды. Белфали ханым Жапония мемлекетінің азаматы бола тұра, Стэнфорд университетінің білім беру саласындағы халықаралық саясатты басқару мен талдаудың магистрі болып табылады.

IX Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы, 26-27 қазан 2017 ж.: Пленарлық отырыстағы баяндама

Оқушылардың әл-ауқаты-бұл PISA 2015 Бізге әлеуметтік өмір, Оқу процесі және оқушылардың нәтижелері туралы айтады

Балалар сыныпта көп уақыт өткізеді: сабақ кезінде, сыныптастарымен және мұғалімдермен қарым-қатынас кезінде. Осылайша, мектеп ортасы оқушылардың физикалық және психикалық денсаулығының деңгейін, олардың өмірінің әртүрлі аспектілеріне қанағаттанушылығын, олардың қарым-қатынасы мен болашақтан үміттерінің сапасын түсінудің кілті болып табылады. Баяндамада PISA 2015 зерттеуін оқушылардың әл-ауқаты тұрғысынан талдаудың негізгі нәтижелері ұсынылады. Әл-ауқаттың танымдық, психологиялық, физикалық және әлеуметтік параметрлері және оқушыларға қолдау көрсету үшін мектептер, мұғалімдер мен ата-аналар қабылдауы мүмкін шараларға шолу жасалады