XI NIS Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы

Жүзден жүйрік спикерлер

Баяндамашылар

Коллин МакЛафлин

Білім беру инновациялары орталығының директоры, Кембридж университетінің білім беру факультеті, Ұлыбритания

Профессор Коллин МакЛафлин білім беру инновациялары орталығының директоры және білім беру реформалары мен инновациялары тобының жетекшісі болып табылады. Коллин әртүрлі басқарушылық лауазымдарда жұмыс істеді: Сассекс университетінің білім департаментін басқарды, Кембридж университетінің білім беру факультетінің декан орынбасары болды. Білім беру факультетіне дейін 1985 жылы мұғалім қызметін атқарып, жергілікті білім беру департаментінің кеңесшісі болып жұмыс істеді. Коллиннің зерттеу фокусы – оқушылардың әл-ауқаты және мектептердегі қолайлы жағдай (Уэльстегі Үкіметі және Нэффилд Қоры үшін); мектептегі қарым-қатынас; Африкада АИТВ-ны алдын-алу мақсатында жыныстық тәрбие және оқыту (Білім беру бойынша Ынтымақтастық орталығы үшін); мектептегі агрессиялық мінез-құлық; арнайы білім алу қажеттіліктері бар мүмкіндігі шектеулі оқушылар; мектепте кеңес беру; сондай-ақ мектепте жеке, әлеуметтік және эмоционалдық дамудың әр түрлі аспектілері. Қазіргі кезде оның негізгі бағыттарының бірі халықаралық білім беру реформаларын қолдау болып табылады. Коллин үкіметтік және үкіметтік емес ұйымдарға мектеп біліміне қатысты жеке және әлеуметтік мәселелер бойынша белсенді түрде кеңес беріп жүр.

XI Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы, 24-25 қазан 2019 ж.: Пленарлық отырыстағы баяндама

Мұғалімдердің білім беру саласындағы саясат пен тәжірибеге қосқан үлесіне назар аудару

It is now oft quoted and accepted that teachers are the most important factor in the quality of education for young people. What does that mean? What are the implications for policy, practice and ways of working? What are the different models of working with teachers that we see in action and theory? This input will look at existing research evidence, including research in Kazakhstan, to explore these questions in more depth. It will also explore the challenges and dilemmas of putting the rhetoric to work. It will also critique some of the approaches which appear only to pay lip service to the idea of taking teachers seriously. 

XI Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы, 24-25 қазан 2019 ж.: Пленарлық отырыстағы баяндама

Қазақстанның орта білім беру жүйесінде білім беру инновациялардың үздіксіздігі және таратуы

2012 жылдан бастап Кембридж университетінің білім беру факультетінің командасы Назарбаев Университеті мен Назарбаев Зияткерлік мектептерімен бірлесе отырып Қазақстандағы оқу бағдарламасын, педагогика мен бағалауды жүйелі түрде жаңғырту процесін зерттейді. Симпозиумда 2019 жылы орталық және оңтүстік Қазақстанда және Нұр-Сұлтан қаласында жиналған зерттеудің жалпы мәліметтерімен қатар, Қазақстанның түрлі аймақтарында білім беруді жаңғыртудың үш кейсі талқыланады. Симпозиум барысында аралас зерттеу жүргізу шеңберінде 2016-2019 жылдары жиналған мәліметтер жарияланатын болады. Бұл зерттеудің мақсаты — мұғалімдердің, мектеп директорларының және басқа да мүдделі тараптардың Қазақстанда бастауыш және орта білімнің жаңартылған мазмұнын және бағалау әдістерін енгізу туралы пікірлерін анықтау. Деректер 2016 жылдың сәуір айында, 2017 жылдың қыркүйек айында, 2018 жылдың сәуір және мамыр айында және 2019 жылдың сәуір айында директорларымен, мұғалімдермен және оқушылармен сұхбаттар мен фокусөтоптар арқылы жиналды. Сондай-ақ, бірнеше пилоттық және жалпы білім беретін мектептерде мұғалімдердің пікірлерін жинау үшін сауалнама жүргізілді. Зерттеу мәселелері реформаның алты аспектісіне қатысты болды: 1. Реформа мақсаттарын түсіну және қабылдау; 2. Жаңартылған білім мазмұны туралы пікірлер; 3. Педагогикалық тәжірибесіндегі өзгерістер; 4. Бағалаудың жаңа үлгісі; 5. Мұғалімдердің кәсіби қолдауы және ресурстар; 6. Үш тілді саясатты енгізу. Зерттеушілер жоғарыда аталған бағыттар бойынша жобаның негізгі қорытындыларын ұсынады,сондай-ақ мектеп мұғалімі білім беру саласында жүйелі өзгерістерді жүзеге асыруда орталық тұлға болып табылатындығына дәлел келтіреді.