Біз 4.0, «ақылды» экономика атты жаңа индустриалды революция кезеңінде өмір сүрудеміз, өндірістік жаңарудың басты қозғаушы күші басқару үдерісін жаппай сандық жүйеге өзгерту және еңбекті жаңаша ұйымдастыру болып табылады. Мұндай түбегейлі түрлендіру әдістері орта және жоғары білімнің көп ғасырлар бойы қалыптасқан алаңын өзгертіп, мектеп пен университеттің қоғамдағы рөлі туралы ойлануға мәжбүрлейді, мұнда экономиканы басқаруда смарт-технология, жасанды жады басты орында тұрады. Қазіргі заманғы заманауи мектеп оқушылары мен студенттер Z ұрпағына жатады (1995 жылдан бастап туылған балалар), бұлар әлемдік жүйеге үздіксіз түрде, еш кедергісіз қосыла алатын, мүмкіндіктері мен сөйлесе алулары, ойлау қабілеттері шексіз жаһандық әлемнің алғашқы ұрпақтары болып табылады. Z ұрпағына жататын балалар бақытты балалар бақшасына барып, ашық мектептер мен инновациялық колледждерде білім алып, кәсіпкерлік университеттерде зерттеу жұмыстарымен айналысады. Алдағы 10-20 жыл уақытта біз жеке оқу траекториясына бағытталып жасалған жоғары білімді ұйымдастырудың түбегейлі өзгергендігін көретін боламыз, мұнда білім алушылардың когнитивтік, ментальды, физиологиялық ерекшеліктері ескеріле отырып, болашақтағы мамандықтары жобаланатын болады. Студенттер өздері білім ала отырып, кез келген уақытта және әлемнің барлық қолайлы жерінде, орта ғасырлық университеттің аудиториясы болсын немесе виртуалды шындықтағы заманауи зертханаларда болсын басқаларды үйрететін болады. XXI ғасырдың мектептеріне мансап жолында жоғары құзіретті, білім алушыларға көмекші және фасилитатор бола білетін, тез бейімделетін және ынтымақтастықта жұмыс істей алатын педагогтар мен мектеп менеджерлері қажет. Болашақ мектептер «сандық азаматтарды» көшбасшылық қасиеттерге, қоғамға қызмет етуге, кәсіпкерлік қызметтің негізін тануға және жиналған тәжірибелері арқылы білімдерін сауатты түрде пайдаланып, оны басқаруға, міндеттерін жоспарлауға, келешекті стратегиялық тұрғыдан болжай білуге үйретулері тиіс. Мектеп педагогтары мен менеджерлері жаңа заман талаптарына сай болулары керек.«Технологиялық кәсіпкерлер» ұрпағын «ақылды» экономика жағдайында ойлап, жұмыс істеуге үйрету қажет, оларды инновациялық, жоғары технологиялық ғылыми идеяларға негізделген тез дамитын стартаптар құратын, интеллектуалды капитал жинақтайтын үрдіске дайындау қажет. Бұл үрдіске білім берудің жаңа экожүйесі жағдай жасауы тиіс. Мұның басты ерекшелігі ортақ мақсат үшін қоғам, мектеп пен университеттің жан-жақты ынтымақтастықта болулары, олар жаһандық бастамалар мен технологиялық серпіліс заманында жұмыс істейтін жаңа ғасырдың көшбасшыларын тәрбиелеп, оқыту үшін бірлесе жұмыс істеуде!