NIS Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы

Жүзден жүйрік спикерлер

Баяндамашылар

Миһо Тагума

Михо Тагума Экономикалық ынтымақтастық және даму (ЭЫДҰ), Білім басқармасының мектепке дейінгі және мектеп саясаты бөлімінің аға сарапшысы.

Михо Тагума ЭЫДҰ -дің мектепке дейінгі білім беру және тәрбие жұмысының жоба жетекшісі (МДББжТ), оның жұмысы ЭЫДҰ-ның желілік жұмысын, МДББжТ қызметкерлеріне халықаралық сауланама жүргізу, МДББжТ бастауыш білімге өту саясатын шолу. Осы кезде ЭЫДҰ жаңа бастамасы «Білім беру 2030» басқарады, оқушылардың 2030 жылы әлемдегі білім жүйесін дамыту (жобаның 1 фазасы: 2015-2018); және соңғы стадиясы (жобаның 2 фазасы: 2019 және одан арғы жылдар) ол басқа елдерге, осы мүмкіндіктерге қолдау көрсетуді дамытудағы 21 ғасырдың мүмкіндіктерінің әр-түрлі аспектерін үйренуге көмектесу. Жоба өмір бойы үздіксіз білім алуға дайындық және кәсіптік білімді қосып орта білімге арналған, Онда әр-түрлі, мысалы мигранттарға білім беру, ресми және бейресми оқыту саясаттарын шолуда тәжірибесі бар. Ол Білім беру саласындағы зерттеу және инновация орталығында «Жоғары оқу орындарында қашықтық оқыту» жобасында жұмыс жасады.

VIII Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы, 27-28 қазан 2016 ж.: Пленарлық отырыстағы баяндама

ЭЫДҰ жаңа жобасы: 2030 жылға арналған білім берудің және дағдыларды дамытудың болашағы

В связи с быстрыми и частыми переменами, наш мир становится более неустойчивым (V), неопределенным (U), сложным (С) и неоднозначным (А). Мир VUCA полон проблем, которые трудно предсказать. В ответ на эти вызовы в июле 2015 года запущен проект «Будущее образования и навыков: ОЭСР Образование 2030», который является частью «Мобилизации знаний» подпункта «Анализ внедрения реформы; управление изменениями и наращивание потенциала». Данный проект — это возможность внести вклад в процесс разработки и развития куррикулума более системно и основываясь на доказательствах. Проект направлен не на определение того, каким должен быть куррикулум, а на установлении общего языка и пространства/места, где страны коллективно и индивидуально могли бы изучать вопросы разработки образовательных систем. Было решено, что проект использует язык, который нацелен, в первую очередь, на разработчиков образовательных политик. Главным вопросом, на который ищет ответ участника проекта, является «Какие знания, навыки, отношения и ценности должны развивать учащиеся к 2030 году?» АОО «Назарбаев Интеллектуальные школы» были определены национальным координатором от Казахстана. Ожидается, что участие Казахстана в данном проекте внесет значительный вклад в образовательные изменения, происходящие сегодня в стране.