XI NIS Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы
Жүзден жүйрік спикерлер
Баяндамашылар
Йорам Харпаз
Бейт Берл Колледжінің аға оқытушысы, Израиль
XI Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы, 24-25 қазан 2019 ж.: Пленарлық отырыстағы баяндама
Ойшылдар қауымдастығында оқыту және оқу
Дәстүрлі мектептердегі жоғары деңгейде (тиімді, сыни және шығармашылық) ойлауды дамытуға бағытталған білім беру шаралары пайдасыз. Дәстүрлі мектептің құрылымы оқушыларға өз бетімен ойлауға мүмкіндік бермейді. Жоғары деңгейде ойлауды дамыту үшін дәстүрлі мектептің әдеттегі тәжірибесін өзгерту керек. Израильдегі Intel үшін Й. Харпаз әзірлеген Intel-lect School моделі осындай құрылымдық өзгерістерге қол жеткізуге ұмтылады («Ойшылдар қауымындастығында оқыту және оқу: Үшінші модель, Springer, 2014»). Intel-lect мектебі «сынып – ойшылдардың бірлестігі» деген балама түсінікке негізделген, яғни сынып — бұл нақты проблемаларды шешетін ойлау орталығы. Ойшыл адамдар қауымдастығында оқыту мен оқу үдерісі үш кезеңде өтеді: мұқият сұрақ, зерттеу және зерттеу нәтижелеріне негізделген жұмыс. Ұйымдастырушы ойшылдарға ашық, терең, қарама-қайшы, өзекті және практикалық шешімге бағытталған сұрақ қою арқылы ой толғанысқа түсу үшін қолайлы жағдай жасайды. Осы сұрақ негізінде оқушылар өздерінің зерттеу сұрақтарын құрап, топтарға бөлініп, өз жобасын жоспарлап, іске асыруға кіріседі. Үшінші кезеңде оқушылар өздерінің тұжырымдары мен идеяларын қорытындылап сөз сөйлейді. Презентацияда аталған балама мектептер мен сыныптардың жұмыс істеу теориясы мен тәжірибесі ұсынылады.
XI Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы, 24-25 қазан 2019 ж.: Пленарлық отырыстағы баяндама
Жаңа оқу ортасын құрудың алты қадамы
Бұл презентацияның мақсаты — педагогикалық және стратегиялық ойларды көрсету. Презентация білім беру саласында ең көп талқыланатын үш ағартушы мета-парадигмаларды теориялық тұрғыдан таныстырудан басталады. Бұдан кейін автор осы мета-парадигмалардың оқытудың алты аспектісінде — оқу жоспарында, оқыту мен бағалау әдістерінде, ұйымдық құрылым деңгейінде, оқу ортасындағы көңіл-күй мен физикалық жағдайларда қалай жүзеге асырылатынын көрсетеді. Қорытындылай келе спикер бүкіл процесті практикалық тұрғыдан қарастырады. Презентация спикердің жақында еврей тілінде жарық көрген кітабына негізделген; кітапты ағылшын, қытай және араб тілдерінде де шығару жоспарланып отыр. Төменде ойлау жүйесін педагогикалық тұрғыдан қалыптастыру үдерісінің схемасы берілген.