[:kk][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”6411″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”XI NIS Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы” headline=”Жүзден жүйрік спикерлер” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]
Кэтрин Чан
Білім беру мазмұнын реформалауды іске асыру – 12 сабақ
2000 жылдан бастап Гонконг әкімшілік ауданы білім беру жүйесінің кең ауқымды реформаларды бастады. Бұл реформалар балабақшалардан бастап жоғары мектептерге дейінгі оқу жоспарларын жасауға қатысты болды. Осы реформалардың нәтижесінде оқушылардың халықаралық деңгейдегі үлгерімі жақсарды. Жаңа орта мектептің оқу бағдарламасы таңдаулы мектептен білім беру жүйесінен барлығына арналған 15 жылдық кешенді ақысыз білімге көшу үшін қажет. Сонымен қатар, реформалар тез өзгеретін әлемнің қажеттіліктерін қанағаттандыратын университеттік оқу бағдарламасын (үш жылдан 4 жылға дейін) құрастыру үшін қажет. Бұл презентацияда білім беру саласындағы саясаткерлер мен практиктердің кең ауқымды оқу бағдарламасын реформалау кезіндегі келісілген іс-әрекеттерінен алынған он екі қорытынды ұсынылады. Бұл процестер кеңестік және интерактивті сипатта болады және көптеген адамдардың қатысуымен жүзеге асырылады. Мүдделі тараптардың қатарына оқушылар, мұғалімдер және мектеп директорлары, университеттер, ата-аналар, кәсіби қауымдастықтар, түрлі мемлекеттік департаменттер, жұмыс берушілер, қоғамдастықтар, БАҚ, шетелдік институттар мен үкіметтер кіреді.
Куррикулумды пәнаралық тұрғыдан қарастыру
Оқу жоспарын жасау немесе мектеп бағдарламаларын саяси және мектеп деңгейінде өзгерту кезінде оқушылардың қажеттіліктеріне, білім беру мен педагогиканың мазмұнына, оқулықтарға / оқу-педагогикалық ресурстарына, бағалауға және басқа мәселелерге қатысты белгілі бір шешімдер қабылдау қажет. Проблемалық сұрақтар әрқашан да бар, мысалы, оқу бағдарламасының мінсіз көрінісі мен оны нақты іске асыру, жаһандану және жергіліктендіру арасындағы айырмашылығы; бірыңғай оқу жоспары және бірнеше оқу бағдарламаларының тұжырымдамасы; қысқа және ұзақ мерзімді жоспарлау; білім беру және білімді қалыптастыру; іріктеу және оқыту мақсатында бағалау; біркелкілік пен әртүрлілік. Білім беру бағдарламаларын өзгертудің негізінде оқушыларды оқыту жатыр. Білімнің әр түрлі салаларынан алынған зерттеулер философия, білім берудің жаһандық және жергілікті түсінігі, әлеуметтік-тарихи, мәдени, ұйымдастырушылық, экономикалық, ғылыми, технологиялық және экологиялық контекстегі практикалық шешімдердің дамуына ықпал етті. Білім беруге тек бір жағынан қарау мүмкін емес. Бұл семинар қатысушылар арасында нақты шешімдер қабылдауда білім беру бағдарламаларға пәнаралық көзқарасын дамытуға бағытталған.
[:ru][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”6411″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”XI Международная научно-практическая конференция” headline=”Инноваторы в образовании” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]
Кэтрин Чан
Реализация реформы содержания образования – 12 уроков
С 2000 года специальный административный район Гонконг приступил к широкомасштабным реформам системы образования, которые в основном касались разработки куррикулума (учебных программ) от детских садов до старших классов средней школы. В результате данных реформ среди прочего улучшились показатели студентов в международных оценках. Новая учебная программа старшей школы является неотъемлемым условием для перехода от селективного школьного образования к комплексному 15-летнему бесплатному образованию для всех, а также для изменения университетской программы (с трех лет на 4 года) для удовлетворения потребностей быстро меняющегося мира. В данной презентации будут представлены двенадцать выводов, сделанных на основе согласованных действий политиков и практиков образования во время проведения крупномасштабной реформы куррикулума. Эти процессы носят консультативный и интерактивный характер и осуществляются при участии широкого круга населения. В число заинтересованных сторон входят учащиеся, учителя и директора школ, университеты, родители, профессиональные ассоциации, различные правительственные ведомства, работодатели, сообщества, средства массовой информации, иностранные учреждения и правительства.
Междисциплинарный взгляд на куррикулум
При разработке куррикулума или изменении школьных программ на политическом и школьном уровнях необходимо принятие определенных решений, касающихся потребностей учащихся, содержания образования и педагогики, учебников/учебных и педагогических ресурсов, оценивания и многого другого. Всегда существует ряд проблемных вопросов, например, между идеальным видением учебной программы и ее реальным воплощением, глобализацией и локализацией; концепцией единой учебной программы и концепцией нескольких учебных программ; краткосрочное и долгосрочное планирование; передача и формирование знаний; оценивание с целью отбора и обучения; единообразие и разнообразие. Обучение учащихся лежит в основе изменения учебной программы. Исследования из различных областей знаний внесли свой вклад в разработку практических решений с точки зрения философии, глобального и локального понимания образования, социально-исторического, культурного, организационного, экономического, научно-технологического и экологического контекстов. Невозможно смотреть на образование только с одного ракурса. Данный семинар нацелен на развитие у участников междисциплинарного видения куррикулума при принятии конкретных решений.
[:en][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”6411″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”XI NIS International Research-to-Practice Conference” headline=”Inspirational Speakers” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]
Catherine Chan
Implementing Large Scale Curriculum Reform – Twelve Lessons
The Hong Kong Special Administrative Region has embarked on large scale reforms of the education system since 2000. Curriculum development from kindergarten to senior secondary education is a core reform. Student achievements in international assessments have improved amongst others. The new senior secondary curriculum reform is an indispensable part when moving from a selective schooling system to a comprehensive 15- year free education for ALL, as well as changing 3-Year university programme to 4-year university programme to meet the needs of a fast changing world. This presentation would share twelve lessons of implementing large scale curriculum reform characterized by policy coherence based on practical experiences. The processes are consultative, participative and interactive when multiple stakeholders are involved. The stakeholders include students, teachers, principals, universities, parents, professional associations, different government departments, employers, community organisations, the media, overseas institutions and governments.
Interdisciplinary Perspectives on Curriculum Decision-Making
In curriculum development or changing school curricula at policy and school levels, a number of related decisions are involved. These would include student needs, curriculum intentions, content, pedagogies, textbooks/learning and teaching resources, assessment and examination, revision and evaluation. There are always tensions such as those between the ideal curriculum and a feasible curriculum, globalization and localization; single curriculum conception and multiple curriculum conceptions; short-term plan and long-term plan; knowledge transmission and knowledge construction; assessment for selection and for learning; uniformity and diversity. Student learning is at the heart of curriculum change. Different disciplinary studies have rendered useful concepts for considering practical decisions. These include philosophical, global and local, socio-historical, cultural, organizational, economic, scientific-technological, and environmental perspectives. No one perspective is sufficient. This workshop would guide participants to use the inter-disciplinary perspectives in making specific curriculum decisions.
[:]
Recent Comments