[:kk][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”6411″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”X Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы” headline=”Жаңа дәуірдің мектебі” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”25-26 қазан 2018 ж.” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topSmallSpaced” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Баяндамашылар үшін ақпарат[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]ДББҰ Халықаралық конференциясында баяндама оқуға қызығушылық білдіргеніңіз үшін Сізге алғысымызды білдіреміз. Конференция барысында танысқан жаңа адамдар мен баяндамалардан алған идеялар Сіздің болашақ зерттеу жұмыстарыңызға көмегін тигізеді деген үміттеміз. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Бұл парақшада Сіз конференция қатысушыларына қойылатын талаптар туралы толық ақпаратпен таныса аласыз. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  1. Секциялық отырыстарда оқылатын баяндамаларға қойылатын талаптар
  2. Баяндама оқуға қойылатын талаптар
  3. Постерлерге қойылатын талаптар
  4. Секциялық отырыстардың модератортарына арналған ақпарат
  5. Жинақта мақала жариялауға қойылатын талаптар
  6. Көрмеге қатысу бойынша ақпарат

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topSmallSpaced” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]1. Секциялық отырыстарда оқылатын баяндамаларға қойылатын талаптар [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Біздің онлайн жүйеміз арқылы жіберетін абстрактіңіздің аты 20 сөзден көп емес, негізгі бөлімі 600-1000 сөзден кем емес және әдебиеттер тізімі 400 сөзден кем болмауы тиіс. Сонымен қатар, таңдаған  желілік бағыт(тар)ыңызды көрсетуіңіз қажет. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Ең басты талап – оқылатын баяндама мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеу және орта білім беру салаларында жүргізілген зерттеудің нәтижелерін қамтуы керек. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Жіберілген абстракт бес түрлі критерий бойынша бағаланады:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Ойды жеткізу тілінің анықтығы және түсініктігі;
  • Зерттеудің түпнұсқалылығы, жүйелілігі мен маңыздылығы;
  • Зерттеудің эмпирикалық немесе талдау сипаты (сипаттама түрде болмауы қажет);
  • Зерттеудің теориялық негізі, әдістемесі, зерттеу әдісі, алғышарттары, нәтижелері мен авторлар қорытындысының көрсетілуі;
  • Қолданылған әдебиеттердің нақты әрі жүйелі түрде берілуі.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығы елдеріндегі мектепке дейінгі және орта білім беру салаларына байланысты оқылатын баяндамаларға басымдық беріледі. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Жіберген өтінішіңізді көрсетілген желілік бағыттар саласындағы мамандардан құралатын Академиялық комитет қарастырады. Академиялық тексерудің нәтижесі 20 жұмыс күндерінің ішінде беріледі. Құжаттарыңыз қабылдануы, қабылданбауы немесе толықтыруға қайтарылып берілуі мүмкін. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Академиялық тексеру үрдісіне қатысты сұрақтарыңыз болса, submissions (@) nis.edu.kz электрондық поштасына хабарласуыңызға болады. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]2. Баяндама оқуға қойылатын талаптар [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Абстрактіңіз қабылданған жағдайда, конференцияға қатысу үшін бөлек тіркеуден өтуіңіз қажет. ДББҰ Халықаралық конференциясына тіркелу үшін келесі сілтемеге басуыңызды сұраймыз – тіркелуге сілтеме. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]15 қыркүйекке дейін презентацияңызды үш тілде (қазақ, орыс және ағылшын) conference@nis.edu.kz электрондық мекенжайға жіберуіңізді сұраймыз. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Егер абстрактіңіз қабылданып, бірақ белгілі бір себептермен конференцияда баяндама оқи алмайтын болсаңыз, мүмкіндігінше ертерек conference (@) nis.edu.kz электрондық поштасына жазып жіберуіңізді өтінеміз. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Пленарлық отырыста баяндама оқу орташа есеппен 25 минутқа созылады. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Секциялық отырыстың өту ұзақтығы 90 минут. Екі баяндама оқылатын секцияларда баяндамашыларға 30 минуттан; үш баяндамашыға – 20 минуттан; төрт баяндамашыға – 15 минуттан; бес баяндамашыға 12 минуттан уақыт беріледі.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Баяндама оқып болған соң бізбен презентацияңызбен бөлісуіңізді сұраймыз. Бұдан бөлек, Сізге бұқаралық ақпарат құралдарына қысқа интервью (3-4 минуттық) беру ұсынылуы мүмкін және кейінірек бұл видеоны көпшілікке белгілі Youtube, Яндекс видео және Nur.Video сияқты вебсайттарда, сонымен қатар, жергілікті ақпарат құралдарында жариялайтын боламыз. Академиялық тексеруден өткен жағдайда, конференцияда баяндама оқу Сізге зерттеуіңізді конференция жинағында жариялауға мүмкіндік береді. Төменде толық ақпарат берілген. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” sk қыоооin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]3. Постерлерге қойылатын талаптар[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Постер өзіңіз өткізген, талданған нәтижелері қоса берілген зерттеуге (қысқа зерттеуге) шолу түрінде берілуі тиіс. Постер тек әдемі ғана емес, сонымен қатар функционалды болуы қажет. Көбінесе, постер PowerPoint бағдарламасын қолдану арқылы жасалады. Постерді ауызша таныстыру шамамен 5 минут болуы қажет. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Постерді рәсімдеу бойынша кеңестер:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Мәтін сол жақ бойынша түзетілуі тиіс (бұл мәтінді визуалды түрде жақсы қабылдауға әсер етеді);
  • Постерді бос жер қалмағанша ақпаратқа толтырған дұрыс емес. Постердің 50% мәтіндік ақпаратпен, ал қалған жерін кесте, схема, сурет және т.б. графикалық ақпаратпен толтырған жөн;
  • Постерде зерттеу туралы ақпаратты қабылдауға кедергі келтіретін тым қарама-қайшы түстер қолданбаған абзал.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Постер форматы: постер көлемі – А1; ғаріп көлемі – 28 пт-дан жоғары болмауы тиіс; титулдық тақырып; фон мен мәтін түстері қарама-қайшы болуы қажет (ақ фон – қара түсті мәтін; қара-көк фон – ашық сары мәтін және т. б.).[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Постердің құрылымы келесі бөлімдерден тұруы қажет:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  1. Тақырыптың мақсаты мен көкейкестілігі;
  2. Зерттеу сұрақтары;
  3. Әдіснама (зерттеу әдістері: сауалнама, сұхбат, фокус топтары, құжаттарды талдау және т.б.);
  4. Нәтижелер мен талдау;
  5. Қорытындылар;
  6. Пайдаланылған әдебиеттер тізімі.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Постерлердің үлгілерін Назарбаев Зияткерлік мектептері мұғалімдерінің постерлер жинағынан (жинақ көшірмесі Назарбаев Зияткерлік мектептер кітапханасы мен Зерттеушілер қауымдастығында электрондық нұсқада орналасқан https://sk.nis.edu.kz/), әрі [1] [2] сілтемелеріне өту арқылы табуға болады. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]4. Секциялық отырыстардың модератортарына арналған ақпарат[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Әрбір секция 90 минутқа созылады. Төменде жұмыс барысында қатаң түрде ұсталуы қажет тәртіп көрсетілген:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • 2-3 минут: секция модераторының алғыс сөзі;
  • 1 сағат: баяндамашылардың презентациялары;
  • 25 минут: қатысушылар көрсетілген презентацияларды талқылайды, сұрақ-жауап сессиясы жүргізіледі, қорытынды шығарылып, оқылған баяндамалардың негізінде ұсыныстар беріледі;
  • 2-3 минут: секция модераторының қорытынды сөзі.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Секция аясында баяндама оқу тәртібі:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Екі баяндамашы: презентацияға 30 минут;
  • Үш баяндамашы: презентацияға 20 минут;
  • Төрт баяндамашы: презентацияға 15 минут;
  • Бес баяндамашы: презентацияға 12 минут.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Секциялық отырыс модераторына арналған ескертпелер [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Секция басталмас бұрын:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • бағдарламаны алдын-ала қарап, қосымша материалдардың берілуін сұраңыз;
  • баяндамашылардың қысқаша өмірбаянымен, баяндамаларымен, мүмкін болса, баяндамашымен танысыңыз;
  • баяндамашыларды баяндама оқу ережесімен және қалған уақыт туралы ескерту үшін қолданылатын белгілермен таныстырыңыз;
  • түрлі форматтағы презентациялар (PowerPoint, Prezi, OOO Impress) алдын ала компьютерге көшірілгеніне және баяндамашылар көрсеткен техникалық талаптар сақталғандығына көз жеткізіңіз.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Секция барысында:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • тыңдармандармен амандасып, өзіңізді таныстырып, сессия мақсаты мен баяндамашылар туралы айтып беріңіз;
  • баяндамашыларды қалған уақыт туралы ескерту үшін қолданылатын белгілермен таныстырыңыз;
  • баяндамашыға баяндама оқып болған соң алғысыңызды білдіріңіз, келесі баяндамашының аты-жөні мен баяндамасының тақырыбын дауыстап айтыңыз;
  • егер баяндамашы тәртіпті сақтамаса, сыпайы түрде баяндама оқығаны үшін алғыс білдіріп, тоқтауын сұраңыз;
  • барлық баяндамашылар баяндама оқып болған соң, талқылау үшін қатысушыларға сөз кезегін беріңіз;
  • сұрақ-жауап сессиясын өткізген соң, баяндамашыларға, талқылау қатысушылары мен тыңдармандарға қатысқандары үшін алғыс айтыңыз.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Секциядан соң:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • қатысушылармен көрсетілген презентацияларды талқылау үшін кішкене қалыңыз;
  • барлық баспа және электронды ресурстар Ұйымдастырушы комитетке тапсырылғандығына көз жеткізіңіз.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]5. Жинақта мақала жариялауға қойылатын талаптар [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Назарбаев Зияткерлік мектептерінің Халықаралық конференциясы қарсаңында баяндамалар жинағын шығару күтілуде. Зерттеу жұмысыңыздың баяндамалар жинағына еңгенін қаласаңыз оны 2018 жыл, 26 қазан, сағат 23.00-ге дейін (Астана уақытымен) serkeshbayeva_g@cpm.kz (қазақша), abisheva_d@cpm.kz (орысша), tursunbayev_m@cpm.kz (ағылшынша) пошталарға жіберуіңізді сұраймыз. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Мақалаларға қойылатын талаптардың үш тілдегі нұсқасын мына сілтемеге өту арқылы жүктеп ала аласыз . [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topSpaced” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]6. Көрмеге қатысу Көрмеге қатысу[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”] Егер Сіз «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Халықаралық ғылыми-практикалық конференциясында көрмеге қатысу үшін материалдарды ұсынғыңыз келсе, бізбен altaiulyuly_n@nis.edu.kz электронды пошта арқылы 2018 жылдың 30 қыркүйегіне дейін хабарласыңыз.[/bt_section]

[:ru][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”6411″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”X Международная научно-практическая конференция” headline=”Школа нового поколения” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”25-26 октября 2018 г.” el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topSmallSpaced” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Информация для участников конференции [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Благодарим Вас за проявление интереса к выступлению на Международной конференции АОО. Мы надеемся, что для Вас это будет хорошим и полезным опытом, а приобретенные контакты и отзывы, которые Вы получите в ходе работы, помогут Вам в дальнейшем в проведении исследований.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]На этой странице Вы можете найти полную информацию о требованиях для участников конференции. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  1. Требования для докладов на секционных заседаниях конференции
  2. Требования по выступлению на конференции
  3. Требования по постерам
  4. Информация для модераторов секционных заседаний
  5. Требования для публикаций статей в сборнике статей
  6. Информация об образовательной выставке.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topSmallSpaced” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]1. Требования для докладов на секционных заседаниях конференции [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Вы можете выслать абстракт через нашу онлайн-систему с указанием названия Вашего доклада (не более 20 слов), предоставляя полный абстракт (600-1000 слов), со списком использованных источников (не более 400 слов). Вам также необходимо указать выбор сетевого(ых) направления(й). [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Основное требование заключается в том, что доклад должен отражать результаты проведенного исследования в области дошкольного и среднего образования.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Представленный абстракт будет оцениваться по пяти критериям:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Ясный и понятный язык изложения;
  • Оригинальность, систематичность и значимость исследования;
  • Эмпирический или аналитический характер исследования (а не просто описательный);
  • В документе должны быть указаны: теоретическая основа, методология исследования, контекст, результаты и выводы авторов;
  • Четкое и последовательное представление используемой литературы.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Приоритет будет отдаваться докладам с акцентом на дошкольное и среднее образование в странах Содружества Независимых Государств.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Ваши заявки рассматриваются Академическим комитетом, в состав которого входят специалисты определенных сетевых направлений. Результаты о принятии или отклонении Вашей заявки будут высланы на Вашу почту в течении 20 рабочих дней после подачи заявки. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Если у Вас возникнут какие-либо вопросы о процессе академического обзора, пожалуйста, обращайтесь к нам по электронной почте: submissions (@) nis.edu.kz.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]2. Требования по выступлению на конференции [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Теперь, когда Ваш абстракт принят, Вы должны пройти регистрацию, чтобы стать участником конференции. Пожалуйста, нажмите на эту ссылку, чтобы узнать больше об участии в Международной конференции АОО.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Слайды презентации необходимо предоставить на трех языках (казахский, русский, английский) до 15 сентября на адрес электронной почты submissions (@) nis.edu.kz. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Если Ваш абстракт был принят, но, по какой-либо причине, Вы решите не выступать на конференции, пожалуйста, сообщите нам об этом как можно раньше, написав на conference (@) nis.edu.kz. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Секционные заседания длятся 90 минут. На секциях, где предусмотрено два выступления, спикерам дается 30 минут; три выступления – 20 минут; четыре выступления – 15 минут; пять выступлений – 12 минут. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Участие в Конференции дает право публикации статьи вашего исследования в сборнике Конференции, при условии прохождения академического обзора и соответствия публикации требованиям. Более подробная информация представлена в Пункте 5.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]3. Требования по постерам [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Постер должен представлять обзор проведенного вами исследования (мини-исследования) с анализом полученных данных. Постер должен быть не только красивым, но и функциональным. Постер обычно оформляется с использованием программы PowerPoint. Устная презентация должна укладываться в приблизительно 5 минут. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]В оформлении постера рекомендуется:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • текст выравнивать по левому краю, а не по центру (это позволяет визуально лучше воспринимать текстовой материал);
  • пространство постера не заполнять до предела, заполнять текстовой информацией около 50% площади постера, а свободное место использовать для иллюстраций, графиков, таблиц и т.д.
  • не допускать излишней пестроты, которая будет отвлекать внимание от восприятия материала исследования.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Формат: размер постера – А1; размер шрифта не менее – 28 пт; титульный заголовок; цвета фона и текста должны быть контрастными (белый фон – черный текст; темно-синий фон – светло-желтый текст и т. д.). [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Структура постера должна включать следующие разделы:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  1. Цель, актуальность темы;
  2. Вопросы исследования;
  3. Методология (участники исследования, инструменты исследования, такие как анкетирование, интервью, фокус группы, анализ документов и др.);
  4. Результаты и анализ;
  5. Выводы;
  6. Список использованной литературы.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Пример постеров можно найти в сборнике постеров учителей Назарбаев Интеллектуальные школы (копию сборника можно найти в библиотеке Интеллектуальной школы, электронная версия размещена в Сообществе для исследователей), а также пройдя по следующим ссылкам: [1] [2] ; [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]4. Информация для модераторов секционных заседаний[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Каждая секция длится 90 минут. Далее представлен регламент, который должен строго соблюдаться в ходе работы:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • 2-3 минуты: введение от модератора секции;
  • 1 час: презентации докладчиков;
  • 25 минут: участники обсуждают представленные презентации, проводится сессия вопросов и ответов, подводится итог и представляются рекомендации на основе представленных докладов;
  • 2-3 минуты: заключительное слово модератора секции.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Регламент выступления докладчиков в рамках секций:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • два докладчика: 30 минут на презентацию;
  • три докладчика: 20 минут на презентацию;
  • четыре докладчика: 15 минут на презентацию;
  • пять докладчиков: 12 минут на презентацию.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Примечания для модератора секционного заседания[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]До начала секции:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • заранее изучите программу и попросите предоставить все необходимые дополнительные материалы;
  • ознакомьтесь с краткой биографией докладчиков, их докладами и, если это возможно, представьтесь докладчику;
  • ознакомьте докладчиков с регламентом и сигналами, которые будут использоваться, чтобы уведомлять о времени;
  • убедитесь, что презентации в различных форматах (PowerPoint, Prezi, OOo Impress) заранее скопированы на компьютер.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Во время секции:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • поприветствуйте аудиторию, представьтесь, расскажите о цели сессии и докладчиках.
  • ознакомьте докладчиков с сигналами, которые будут использоваться, чтобы уведомлять о времени;
  • поблагодарите докладчика после его выступления и озвучьте имя и тему доклада следующего докладчика;
  • если докладчик не соблюдает регламент, вежливо попросите его прерваться, поблагодарив за выступление;
  • после окончания выступлений всех докладчиков передайте слово участникам для обсуждения;
  • предлагайте темы для обсуждения, вытекающие из выступлений докладчиков;
  • способствуйте активному, открытому и рациональному обсуждению в ходе проведения сессии вопросов и ответов;
  • подведите итог по рекомендациям, вытекающим из сессии, на основе консенсуса мнений;
  • после проведения сессии вопросов и ответов завершите работу, поблагодарив докладчиков, участников обсуждения и аудиторию за участие.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]После секции:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • задержитесь, чтобы поговорить с участниками;
  • убедитесь, что все печатные и электронные ресурсы переданы в организационный отдел.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]5. Требования для публикаций статей в сборнике [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]По итогам Международной научно-практической конференции Назарбаев Интеллектуальных школ планируется издать сборник докладов участников Конференции. Желающих быть включёнными в сборник просим отправить статью на следующие адреса электронной почты: serkeshbayeva_g@cpm.kz (на казахском языке), abisheva_d@cpm.kz (на русском языке), tursunbayev_m@cpm.kz (на английском языке) до 26 октября, 2018 года, 23.00 час. (по времени Астаны). [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Требования для статей на трех языках можно скачать по следующей ссылке.
[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]6. Информация об образовательной выставке[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]В рамках Конференции планируется проведение образовательной выставки. Для участия в выставке приглашаются организации с презентацией продукции и материалов, представляющих интерес для образовательного сообщества. Выставка будет проходить с 08.00 до 16.00 часов в течение двух дней работы Конференции. Установка выставочных мест осуществляется за день до даты Конференции. По вопросам участия в выставке, обращайтесь по адресу altaiuly_n(at)nis.edu.kz.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Стоимость участия в образовательной выставке составляет 200 000 тенге.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]За дополнительной информацией обращайтесь по электронной почте: conference@nis.edu.kz.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”][/bt_section]

[:en][bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topExtraSpaced” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”dark” full_screen=”no” divider=”no” back_image=”6411″ back_color=”” back_video=”” video_settings=”” parallax=”0.1″ parallax_offset=”” el_id=”” el_class=”” el_style=”” vertical_align=”btBottomVertical” animation=”” animation_back=”” animation_impress=””][bt_row][bt_column width=”1/1″ align=”left” vertical_align=”inherit” border=”no_border” cell_padding=”default” animation=”no_animation” text_indent=”no_text_indent” highlight=”no_highlight” background_color=”” transparent=”” el_class=”” el_style=”” background_image=””][bt_header superheadline=”X NIS International Research-to-Practice Conference” headline=”Next Generation Schools” headline_size=”medium” dash=”bottom” subheadline=”25-26 October 2018″ el_class=”” el_style=””][/bt_header][/bt_column][/bt_row][/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topSmallSpaced” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Information for Conference Participants[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]On this page, you can read fuller information on the conference requirements.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  1. Requirements for Papers
  2. Presenting at the Conference
  3. Requirements for Posters
  4. Information for Session Chairs and Discussants
  5. Requirements for Academic Articles for the Conference Proceedings
  6. Information on the Educational Exhibition

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”topSmallSpaced” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]1. Requirements for Papers[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Thank you for your interest in speaking at the NIS International Conference. We hope that it will be an enjoyable and benefical experience for you, and that the contacts that you make and feedback that you gain will help you further your research in future.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]You may submit an abstract via our online system. Please indicate the title of your submission (maximum 20 words), provide a full abstract (600-1000 words), and include a list of references (maximum 400 words). [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Next, you should indicate your choice(s) of network. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]The basic requirement is that all submissions should be relevant to preschool, primary and/or secondary education. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Papers submitted will be assessed by five criteria:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • The language of the paper should be clear and understandable
  • The research discussed should be original, systematic and substantial.
  • The research should be empirical or analytic in nature, rather than merely descriptive.
  • The paper should make clear the theoretical framework, methodology, research methods, background, results and conclusions of the authors.
  • Literature supporting the research should be clearly and consistently cited.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Priority will be given to papers with a focus on preschool, primary and/or secondary education in the Commonwealth of Independent States.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Your paper will be reviewed by a member of the Research Department, and by a specialist from the particular network in question. We will try to contact you within 20 working days with the result of our academic review. Papers will either be accepted, rejected, or returned for resubmission.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]If you have any questions about the academic review process, please don’t hesitate to contact us on submissions (@) nis.edu.kz. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]2. Presenting at the Conference[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Now that your abstract has been accepted, you register separately to be a participant in the conference. Please click this link, to find out more about participating in the NIS International Conference.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]It is essential that you provide slides in three languages (Kazakh, Russian and English) by 15 September 2018.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]If you have had your paper accepted and decide for whatever reason not to present, please let us know asap by writing to conference (at) nis.edu.kz. Failure to attend will distrupt the individual session, and inconvenience those who would have enjoyed learning about your research.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]In breakout sessions, speakers are allocated the following time for presenting:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Two speakers in the session: 30 minutes per presentation;
  • Three speakers in the session: 20 minutes per presentation;
  • Four speakers in the session: 15 minutes per presentation; and,
  • Five speakers in the session: 12 minutes per presentation.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]The participation in the conference entitles presenters to inclusion in the conference proceedings, subject to academic review. Further information is given in Point 5.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]3. Requirements for Posters[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Posters should provide an overview of research you have conducted with deep analysis of the data collected. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]The poster should contain the following sections:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Statement of purpose and topicality;
  • Research questions;
  • Methodology and research methods;
  • Results and analysis;
  • Conclusions; and,
  • List of literature.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Posters should be A1 size. The poster should contain a title, font size of at least 28 pt., and should use consistent design and colour schemes throughout. Leave margins. Text should be left-aligned, and it is recommended that the text cover not more than 50% of the total area of the poster. Distractions from the principal purpose of the poster, namely communicating research findings, are not welcome.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]The accompanying oral presentation of the poster should last 3-5 minutes. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]You can find examples of posters on the NIS SK website, or in the collection of posters available through any NIS school library. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]4. Information for Session Chairs[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Each session shall last for 90 minutes.[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]In breakout sessions, speakers are allocated the following time for presenting:[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Two speakers in the session: 30 minutes per presentation;
  • Three speakers in the session: 20 minutes per presentation;
  • Four speakers in the session: 15 minutes per presentation; and,
  • Five speakers in the session: 12 minutes per presentation.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]In total, therefore, 60 minutes are allocated for presentations, with the remaining 30 minutes split between opening and closing remarks from the session chair and question and answer time with the speakers. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Notes for Session Chairs[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Before the session begins:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Examine the programme and request beforehand any additional materials you require;
  • Familiarise yourself with speakers’ short biographical notes, read their papers, and, if possible, introduce yourself to the speakers;
  • Inform speakers of the session timings, and the timing signals; and,
  • Ensure that powerpoints, prezis, OOO Impress files etc. are ready in advance on the computer, and that speakers’ technical needs have been met.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]During the session:[/bt_section]
[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

  • Greet the audience, introducing yourself, the purpose of the session, and the speakers.
  • Provide timing signals to speakers;
  • Provide a very brief bridge between speakers, thanking the outgoing speaker, and mentioning the name and talk title of the incoming speaker.
  • Politely, but firmly, interrupt speakers who overrun, thanking them for their contribution;
  • Go over to the floor for the discussion, once all speakers have spoken;
  • Raise points of discussion arising from the speakers’ presentations;
  • Stimulate a lively, open and intellectually-honest question and answer session from participants;
  • After the question and answer session has finished, close, thanking the speakers and audience for their participation.

[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]5. Requirements for Academic Articles[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]A Proceedings volume for the NIS International Research-to-Practice Conference is expected to be published. If you wish your article to be included in the Proceedings volume, please send your article to serkeshbayeva_g@cpm.kz (in Kazakh), abisheva_d@cpm.kz (in Russian), tursunbayev_m@cpm.kz (in English) by 23:00 (Astana time) on October 26, 2018. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Requirements for academic articles in three languages may be accessed via the following link.
[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]6. Information on the Educational Exhibition[/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Exhibitors with stalls or materials relevant to the educational process are invited to participate in our educational exhibition. The exhibition will run concurrent to the main conference. Exhibitors are expected to keep their stalls manned 08.00-16.00 on both days of the conference. Setup for the exhibition will take place the day before the conference. Regarding the participation in the exhibition, please contact: altaiuly_n(at)nis.edu.kz. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]Participation in the exhibition costs 200,000 tenge. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSmallSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]For more information, please contact conference@nis.edu.kz. [/bt_section]

[bt_section layout=”boxed” top_spaced=”” bottom_spaced=”bottomSpaced” skin=”inherit” full_screen=”no” divider=”no” vertical_align=”inherit”]

[:]