конференция туралы
бағдарлама
спикерлер
байланыс
ҚАЗ
РУС
ENG
Практик-мұғалімдердің презентациялары
1 топ
Зияткерлік мектептегі сыныпта жағымды эмоционалды климатты қалай құруға болады?
Мұғалім мен оқушы қарым-қатынасының оқушылардың академиялық жетістіктеріне ықпалы
Жасөспірімдер депрессиясы және оның суицидпен байланысы туралы мұғалімнің хабардар болуы туралы Батыс Қазақстандағы орта мектебінде өткізілген зерттеу жұмысы
9-10-сынып оқушыларының жоғары ойлау дағдыларын қалыптастыруда мінез-құлқы қалай әсер етеді?
Рефлексивті тәжірибе мектепке дейінгі білім беру педагогтарының бағалау құзыреттілігін дамыту бағыты ретінде
Біліктілік арттыру курстарында мектепке дейінгі ұйым педагогтерінің рефлексия жасау дағдыларын дамыту
Мектептердегі білім алушылардың білім жетістіктерін мониторингтеу нәтижелері
2 топ
Оқу үрдісінің онлайн оқытудан кейінгі қалпына келуі: Оқушылардың сабақ барысында өзара қарым-қатынастарын нығайту
Қырғызстан мен Тəжікстанның орта мектептерінде сапалы білім берудің академиялық жəне академиялық емес дағдыларын зерттеу
БӨЛІНГЕН КӨШБАСШЫЛЫҚ ЖӘНЕ ОНЫҢ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ЗИЯТКЕРЛІК ОРТА МЕКТЕП МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ КӨШБАСШЫЛЫҒЫН ДАМТУҒА ЫҚПАЛЫ
Пандемия кезіндегі əл-ауқат: қазақстандық мектеп басшыларының қөзқарастары мен тəжірибелер
АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕГІ ХИМИЯ САБАҒЫНДА СТУДЕНТТЕРДІҢ ДИРЕКТИВАЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ЖИІЛДІГІНЕ CLIL ЖƏНЕ IBL ИНТЕГРАЦИЯСЫНЫҢ ƏСЕРІН ЗЕРТТЕУ
Мектеп оқушыларының тілдік мінез-құлқына әлеуметтік желілердің әсері (Ауылдағы казақ мектеп оқушыларының тілдік мінез-құлқын зерттеу мысалында).
Қазақстандағы бастауыш мектептерде қолданылатын шет тілі оқулықтарындағы мəдени көрініс: сандық мазмұнды талдау
Оқу бағдарламаны реформалау аясында мұғалімдердің жаңартылған педагогиканы бастан өткізу тəжірибесі: Қазақстанның екі орта білім беру мектептерін кейс-стади əдісі арқылы зерттеу
Бағалау парағы – бағалаудың тиімді кезеңі
3 топ
Мұғалімдердің цифрлық азаматтық туралы түсініктері
Физика пәнін оқытудағы мұғалімдердің қанағаттану деңгейі
“НЗМ” ДББҰ аттестатциядан өтетін педагог қызметкерлердің рефлексивті есебін жазу үшін алгоритмді қолданудың тиімділігі
Оқушылардың оқу қызметіне тартылуын қалыптастырудың кешенді тәсілін іске асырудағы сабақтың тартымдылығын бағалау
Мұғалімдердің қашықтан оқуын қолдауда кері байланыс берудің тиімді тәсілдері
Біліктілік арттыру курстары бағалау нәтижелерін талдау негізінде тренерлердің кәсіби даму басымдықтарын анықтау
Сабақты зерттеуді ұйымдастыру арқылы мектептің зерттеушілік мәдениетін қалыптастыру
«LESSON STUDY» ҮДЕРІСІ АЯСЫНДА МҰҒАЛІМДЕРДІҢ РЕФЛЕКСИВТІ ОЙЛАУ ЖӘНЕ ЗЕРТТЕУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ»
4 топ
Зияттың басым түрі бойынша саралау тапсырмалары арқылы 8 сынып оқушыларының ынтасын жоғарылату
Дүниежүзі тарихы сабағында оқушылардың аргументтермен жұмыс дағдыларын дамыттыру
Жұптық салыстыру әдісіне негізделген математика мен физикадан білім деңгейінің корреляциясы
Модельдеу әдісі арқылы география сабақтарында зерттеу әрекеттерін жетілдіру
Ойлау дизайны алгоритмі негізінде технологиялық стартап жобаларын жасауға оқушыларды дағдыландыру
Шағын зерттеу жобаларын ұйымдастыру арқылы зерттеушілік дағдысын дамыту
Оқу сауаттылығының деңгейлері мен жағдаяттық оқыту арқылы оқушылардың жобалық-зерттеушілік дағдыларын арттыру
Оқушылардың математикалық сауаттылығын дискурстар көмегімен дамыту тәжірибесінен
Қазақстандық мектептің жас мұғалімдерінің кәсіп таңдау факторларын мен кәсіптік бірегейлік сипаттамаларын зерттеу
5 топ
Ауызша және жазбаша кері байланыс беру арқылы оқушылардың эссе жазу барысында дәлелдеу дағдыларын дамыту
Оқушылардың жазба сөз мәдениетін қалыптастыру мен дамытудың тиімді жолдары
Жоғары сыныптарда мəтіндеріндегі эмотивті кеңістікті зерттеу арқылы эссе жазу дағдыларын қалай дамытуға болады?
Оқытудағы тиімді жоспарлау құралы ретінде оқушылардың авторлық күтілетін нəтиже сауалнамасын қолдану
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ САБАҚТАРДА САРАЛАП ОҚЫТУДЫ ЕНГІЗУ ҮШІН ИНКЛЮЗИВТІК ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА ҚАТЫСТЫ МУҒАЛІМДЕРДІҢ ҚАБЫЛДАУ ҚАБЫЛЕТТЕРІН ЗЕРТТЕУ
Микрооқытудың оқушылардың ағылшын тіліндегі (екінші тіл ретінде) грамматикалық дағдыларын жақсартуға әсерін бағалау
10-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ БІЛІМ САПАСЫН АРТТЫРУДЫҒЫ «ТӨҢКЕРІЛГЕН ОҚЫТУ» ӘДІСІ МЕН АКТ МҮМКІНДІКТЕРІНІҢ ТИІМДІЛІГІ НЕДЕ?
Жоғары сынып оқушыларының оқу нәтижесін арттыруда ықпалын тигізетін “ жобалау арқылы түсіну” моделі негізінде Қазақстан тарихын оқытуды қалай жоспарлау керек
6 топ
CLIL әдістемесін қолдану дүние жүзі тарихы сабақтарында 7 В сынып оқушыларының жазбаша академиялық сөйлеу дағдыларын дамытуға қалай ықпал етеді?
8 сынып оқушыларының мәтінді талдау арқылы жинақтық жазылым дағдысын дамыту үшін Сөз – Сөйлем – Абзац (ССА) әдісін қолдану
Ағылшын тілі сабағында 8 сыныпта жазу дағдыларын қалай дамытуға болады?
Оқытуға арналған әмбебап дизайн сараланған дифференциация құралы ретінде
Физиканы оқытуда симуляция көмегімен ашық сұрақ қою моделі арқылы оқушылардың пәнді концептуалды түсінуіне және мәселені шешу дағдыларына әсерін зерттеу
Концептуалды оқытуды кіріктіре қолдану арқылы жаңа идеялар туындату негізінде зерттеушілік-жобалау дағдыларын дамыту
Аргуметативті жазудағы дифферциацияланған тапсырмалар: ағылшын тілі сабағындағы оқушылардың түрлі қажеттіліктерін қанағаттандыру
7 топ
Кері байланыс берудің әртүрлі тәсілдерін қолдана отырып, оқушылардың жазу дағдыларын жетілдіру
Қазақ тілі сабақтарында графиктік органайзерлер арқылы оқушылардың талдау дағдысын жетілдіруге бола ма?
Аргументтеу дағдысы стратегияларына негізделген саралап оқыту: оқушының үлгерімі мен мұғалімнің кәсіби дамуына тиімді әсері
Қазақстан тарихы сабақтарында Каплан белгішелері арқылы мәтінмен өздігінен жұмыс жасау дағдысын дамыту әдістері
Шығармашылық әдісті қолдану арқылы оқушылардың тіл байлығын дамыту
«Жалпы білім беретін мектепте физиканы оқытудың негізгі дидактикалық принциптерінің өзара байланысы»
МӘТІНДІ ТҮСІНУ ЖАТТЫҒУЛАРЫН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ 5А СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ АҒЫЛШЫН ТІЛІ САБАҚТАРЫНДА ОҚУ ДАҒДЫЛАРЫН ДАМЫТУ