VIII Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы

Мұғалімдердің зерттеу жұмысы

Қазақстандағы бір Назарбаев Зияткерлік мектебіндегі Мұғалімдер мен оқушылардың қарым-қатынасы мен олардың оқушы даусы туралы көзқарастарын зерттеу
Виктор Сосин
/ Талдықорған қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі, Қазақстан/
pdf

9 сыныптың химия пәні мұғалімінің жүріс-тұрысы арқылы белсенділік атмосферасын басқару
Меруерт Қазбекова
/ Қарағанды қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі, Қазақстан/
pdf

Журнал шығару – оқушы даусын дамыту инструменті ретінде
Тимур Боскин
/ Астана қ. Халықаралық мектебі, Қазақстан/
pdf

Оқушылардың өзіндік ұтымдылығын мәселеге бағытталған оқыту арқылы көтеру (Problem-based learning)
Инна Аксёнова
/ Тараз қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі, Қазақстан/
pdf

Зияткерлік мектептерде енгізілген Іс-әрекеттегі зерттеу және Сабақты зерттеу жобаларын зерттеу: артықшылықтар мен қиындықтар
Ирина Мадеева, Болат Насығазы
/ «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
pdf

Кәсіби даму: Қазақстандағы іс-тәжірибедегі зерттеу жобасын енгізудегі мәселелер
Гулзина Нагибова
/ Орал қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі, Қазақстан/
pdf

Зияткерлік мектептер мұғалімдерінің кәсіби оқыту қауымдастықтары туралы пікірлерін зерттеу (PLCs)
Ботагоз Исабекова
/ Назарбаев Зияткерлік мектебі г. Павлодар, Қазақстан/
pdf

Сабақты зерттеу жобасы аясында мұғалімдердің оқушыларды бақылау әдісі бойынша дағдыларын дамыту
Арман Иманшарипова, Татьяна Машинец, Жадыра Сейсенбаева
/ Астана қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі, Қазақстан/
pdf

Дуалды кәсібилік: Армяндық мұғалім білім беру реформасы Болашақ мектептерге шешім
Хасмик Кюрегян
/ Айб мектебі, Армения/
pdf

Сабақты зерттеу әдісі негізіндегі мұғалімдердің біліктілігін көтерудің мектептік жүйесі
Жанна Байғаринова
/ Педагогикалық шеберлік орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
pdf

Lesson Study-дағы зерттеу сұрақтарының мәселесі
Илия Мельникова
/ Павлодар қ. педагогикалық шеберлік орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
pdf

Мұғалімдерді қашықтан оқыту бағдарламасы – Қазақстандағы тренигтер моделіндегі Lesson study-ді жүзеге асыру инструменті ретінде
Лилия Журба
/ Көкшетау қ. педагогикалық шеберлік орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
pdf

Lesson Study арқылы қазақстандық мектеп мәдениетінің дамуы
Қыз-Жібек Әбдіраманова, Зухра Ідірісова
/ Қызылорда қ. педагогикалық шеберлік орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
pdf