VIII Халықаралық Ғылыми-тәжірибелік Конференциясы
Бағалау, тестілеу и өлшеу
Оқушыларды критериалды бағалау жүйесі: апробация мен енгізу
Ольга Можаева, Айдана Шілібекова
/ Педагогикалық өлшеулер орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
Білімді тексерудің сауалнамалық-тесттік әдісінің моделі (Мереке әдісі)
Асхат Мереке
/ Қ.И.Сәтбаев Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті, Қазақстан/
Коучингтің мұғалімдердің формативті бағалауды қолдануға қаншалықты әсер ететіндігін зерттеу
Динара Нұрбаева
/ Уорвик универстеті, Ұлыбритания/
Назарбаев Зияткерлік мектептерінің 7-сыныптарына оқушыларды конкурстық іріктеу жүйесінің тиімділігін валидациялық зерттеу нәтижелері
Мирас Баймырза, Замира Рахымбаева
/ Педагогикалық өлшеулер орталығы, «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
«Біз ҰБТ-ге бір жыл бойы дайындалдық»: медициналық институт студенттері сауалнамасының нәтижелері
Айгүл Сапарғалиева
/ С.Д.Асфендияров атындағы қазақ ұлттық медициналық универстеті/
Сыртқы жиынтық бағалау – функционалдық сауаттылықты өлшеу құралы
Ольга Можаева, Ләйлә Нұрақаева, Фариза Имашбаева
/ «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
Үштілді куррикулумға арналған үштілді бағалау: емтиханды үш тілде әзірлеу
Кристина Римини
/ Кембридждің халықаралық емтихан кеңесі, Ұлыбритания/
«Орта Азиялық оқушыларды бағалау бағдарламасы» атты ірі ауқымды аймақтық бағалау әзірлеу
Джулия Левин
/ Қырғызстан білім академиясы, Қырғызстан/
Қазақстан мен Қырғызстанның қабылдау емтихандары: Бірыңғай Ұлттық тестілеу мен Жалпыреспубликалық тестілеудің ұқсастықтары мен айырмашылықтары
Дуйшон Шаматов
/ Назарбаев Университеті, Қазақстан/
Астана қ. физика-математика бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебі оқушылардың когнитивті қабілеттерін бағалау бойынша пилоттық тестілеу нәтижелері
Ольга Можаева, Рустам Абилов
/ «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, Қазақстан/
Бағалау барысында сыни ойлау дағдыларын қалай дамытуға болады?
Мая Асанбаева, Жанар Әмірова
/ Астана қ. Назарбаев Зияткерлік мектебі, Қазақстан/